Markíza bez zľutovania: Zákaz pretáčania reklám zaviedol ďalší veľký operátor

Autor: Peter Čítanie na 3 min.

Zákaz pretáčania reklám na kanáloch skupiny Markíza sa v poslednom čase stal dôležitou témou. Televízia ich zakázala nielen na svojich platformách a vo svojich aplikáciách. Požiadala aj všetkých operátorov poskytujúcich sledovanie TV.

Pokiaľ chcú mať vo svojom portfóliu aj naďalej kanály tejto skupiny (programy Markíza, Dajto, Doma, Markíza Krimi a Klasik), musia akceptovať nové podmienky. Táto zmena začala oficiálne platiť 21. mája 2025 a väčšina veľkých poskytovateľov ju už implementovala.

Zákaz pretáčania reklám už aj v Satro

Len nedávno sme informovali o tom, že zmeny zaviedli okrem iných aj spoločnosti UPC či Antik Telecom, teraz sa pridáva ďalší významný hráč na trhu. Od 20. júna platí obmedzenie aj pre divákov Satro. Spoločnosť o tom informovala v statuse na sociálnej sieti Facebook.

„Dovoľujeme si vás informovať, že od piatka 20. júna 2025 sme nútení pristúpiť k toľko diskutovanému zákazu pretáčania reklám v archíve služby touchTV. Hlavným argumentom TV Markíza je, že týmto nariadením chcú získať vyššie príjmy z reklám,“ uvádza operátor.

Pokiaľ máte objednanú službu SatroDigital a k nej službu touchTV, táto zmena zasiahne aj vás. Rovnako aj tých, ktorí majú predplatenú len službu touchTV.

Operátori musia splniť podmienky Markízy

Markíza si stanovila jasné podmienky, ktoré musia operátori splniť. V prípade sledovania živého obsahu nie je možné reklamy preskočiť vôbec. Ak reláciu prehrávate z archívu po ukončení živého vysielania, musíte vidieť minimálne prvé 3 minúty reklamného bloku predtým, než budú reklamy pretáčateľné. Toto obmedzenie platí počas prvých 3 dní po odvysielaní. Presne takto to platí aj pre zákazníkov SatroDigital.

V rámci prvej minúty sledovania relácie z archívu je však možné ľubovoľne pretáčať obsah, vrátane reklám. Po uplynutí tohto času je pretáčania zablokované. Pokiaľ nechcete stratiť prístup ku kanálom Markízy, mali by ste si nainštalovať najnovšiu verziu aplikácie touchTV.

Konkurencia má najmä problém s nasadzovaním trojminútového času, po ktorom je možné reklamy preskočiť. Niektoré platformy to implementovať vedeli, niektoré na tom pracujú a iné sa jednoducho rozhodli pretáčanie reklám nepovoliť úplne, pretože je to technicky a aj finančné náročné.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Markíza bez zľutovania: Zákaz pretáčania reklám zaviedol ďalší veľký operátor

Autor: Peter

Zákaz pretáčania reklám na kanáloch skupiny Markíza sa v poslednom čase stal dôležitou témou. Televízia ich zakázala nielen na svojich…

PREHĽAD: Všetko, čo treba vedieť o čističkách vzduchu Stadler Form

Autor: Peter

Ľudia trávia v interiéroch veľa času a mať doma kvalitný vzduch je určite veľkým plusom. Vzduch v domácnosti je doslova…

Smartfóny v EÚ sa zmenili na nepoznanie a dotkne sa to úplne každého Slováka

Autor: Kristína Sudorová

Dotknú sa úplne každého Na obzore je veľká zmena. Od 20. júna 2025 vstúpili v Európskej únii do platnosti nové…

Microsoft spôsobil rozruch. Ľudí s Windows 11 privítala zvučka z 2007

Autor: Tomáš

Takzvané Windows startup sounds, alebo zvučky, ktoré sa prehrajú pri zapnutí Windows počítačov, sa stali vo svete technologických nadšencov ikonickými.…

Dovidenia, Microsoft. Dánsko vykoplo giganta kvôli Trumpovi

Autor: Erik Košťany

Dánsko prestane využívať Microsoft Jedna zo škandinávskych krajín priniesla naozaj prekvapivé vyhlásenie. Ich ministerstvo povedalo, že začne s vyraďovaním technológií…

Pretáčanie reklám na Markíze zablokoval ďalší veľký operátor

Autor: Peter

Pretáčanie reklám na Markíze už oficiálne nie je možné. Televízia rozhodla, že všetky pre všetky kanály z jej skupiny, vrátane…