Markíza bez zľutovania: Zákaz pretáčania reklám zaviedol ďalší veľký operátor

Autor: Peter Čítanie na 2 min.

Zákaz pretáčania reklám na kanáloch skupiny Markíza sa v poslednom čase stal dôležitou témou. Televízia ich zakázala nielen na svojich platformách a vo svojich aplikáciách. Požiadala aj všetkých operátorov poskytujúcich sledovanie TV.

Pokiaľ chcú mať vo svojom portfóliu aj naďalej kanály tejto skupiny (programy Markíza, Dajto, Doma, Markíza Krimi a Klasik), musia akceptovať nové podmienky. Táto zmena začala oficiálne platiť 21. mája 2025 a väčšina veľkých poskytovateľov ju už implementovala.

Zákaz pretáčania reklám už aj v Satro

Len nedávno sme informovali o tom, že zmeny zaviedli okrem iných aj spoločnosti UPC či Antik Telecom, teraz sa pridáva ďalší významný hráč na trhu. Od 20. júna platí obmedzenie aj pre divákov Satro. Spoločnosť o tom informovala v statuse na sociálnej sieti Facebook.

„Dovoľujeme si vás informovať, že od piatka 20. júna 2025 sme nútení pristúpiť k toľko diskutovanému zákazu pretáčania reklám v archíve služby touchTV. Hlavným argumentom TV Markíza je, že týmto nariadením chcú získať vyššie príjmy z reklám,“ uvádza operátor.

Pokiaľ máte objednanú službu SatroDigital a k nej službu touchTV, táto zmena zasiahne aj vás. Rovnako aj tých, ktorí majú predplatenú len službu touchTV.

Operátori musia splniť podmienky Markízy

Markíza si stanovila jasné podmienky, ktoré musia operátori splniť. V prípade sledovania živého obsahu nie je možné reklamy preskočiť vôbec. Ak reláciu prehrávate z archívu po ukončení živého vysielania, musíte vidieť minimálne prvé 3 minúty reklamného bloku predtým, než budú reklamy pretáčateľné. Toto obmedzenie platí počas prvých 3 dní po odvysielaní. Presne takto to platí aj pre zákazníkov SatroDigital.

V rámci prvej minúty sledovania relácie z archívu je však možné ľubovoľne pretáčať obsah, vrátane reklám. Po uplynutí tohto času je pretáčania zablokované. Pokiaľ nechcete stratiť prístup ku kanálom Markízy, mali by ste si nainštalovať najnovšiu verziu aplikácie touchTV.

Konkurencia má najmä problém s nasadzovaním trojminútového času, po ktorom je možné reklamy preskočiť. Niektoré platformy to implementovať vedeli, niektoré na tom pracujú a iné sa jednoducho rozhodli pretáčanie reklám nepovoliť úplne, pretože je to technicky a aj finančné náročné.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Číňania šokovali svet. Ich magnet je 700 000-krát silnejší ako pole Zeme

Autor: Peter Hodal

Čínski vedci z Inštitútu plazmovej fyziky Čínskej akadémie vied oznámili rekordný výkon, ktorý posúva hranice fyzikálneho výskumu aj inžinierstva. V…

EA má nového majiteľa. Najväčší obchod v histórii priemyslu atakuje 60 miliárd

Autor: Peter

Elektronický gigant a legendárna spoločnosť Electronic Arts (EA), ktorá je známa ikonickými hrami FIFA, Battlefield či The Sims, oficiálne oznámila…

Slovenská pošta dnes zavrela 19 pobočiek, takto vyzerá celý zoznam

Autor: Roland Tokoly

Drastické zmeny sľubujú pozitívny vplyv Slovenská pošta ohlásila ďalšiu vlnu zmien, ktorá sa dotkne desiatok tisíc ľudí v okresných mestách.…

OFICIÁLNE: Milovaná služba Slovákov opäť zdražuje, priplatí si každý

Autor: Peter

Streamovacia služba Disney+ už aj oficiálne pripravila Slovákom nepríjemné prekvapenie v podobe ďalšieho zdražovania. To prichádza približne rok po predchádzajúcej…

YouTube zavádza novinku, otravnú si konečne navždy vypnete

Autor: Peter

Platforma YouTube neustále zavádza nové a nové funkconality. Niektoré používatelia ocenia, iné zase nenávidia. Tá najaktuálnejšia však poteší každého, pretože…

Zahanbí aj Hogwarts Legacy. Pre fanúšikov Pána prsteňov sa chystá ohromná hra

Autor: Kristína Sudorová

Nový Pán prsteňov môže prekonať aj Hogwarts Legacy V posledných dňoch sa medzi fanúšikmi hier a literárneho univerza J.R.R. Tolkiena…