Markíza bez zľutovania: Zákaz pretáčania reklám zaviedol ďalší veľký operátor

Autor: Peter Čítanie na 2 min.

Zákaz pretáčania reklám na kanáloch skupiny Markíza sa v poslednom čase stal dôležitou témou. Televízia ich zakázala nielen na svojich platformách a vo svojich aplikáciách. Požiadala aj všetkých operátorov poskytujúcich sledovanie TV.

Pokiaľ chcú mať vo svojom portfóliu aj naďalej kanály tejto skupiny (programy Markíza, Dajto, Doma, Markíza Krimi a Klasik), musia akceptovať nové podmienky. Táto zmena začala oficiálne platiť 21. mája 2025 a väčšina veľkých poskytovateľov ju už implementovala.

Zákaz pretáčania reklám už aj v Satro

Len nedávno sme informovali o tom, že zmeny zaviedli okrem iných aj spoločnosti UPC či Antik Telecom, teraz sa pridáva ďalší významný hráč na trhu. Od 20. júna platí obmedzenie aj pre divákov Satro. Spoločnosť o tom informovala v statuse na sociálnej sieti Facebook.

„Dovoľujeme si vás informovať, že od piatka 20. júna 2025 sme nútení pristúpiť k toľko diskutovanému zákazu pretáčania reklám v archíve služby touchTV. Hlavným argumentom TV Markíza je, že týmto nariadením chcú získať vyššie príjmy z reklám,“ uvádza operátor.

Pokiaľ máte objednanú službu SatroDigital a k nej službu touchTV, táto zmena zasiahne aj vás. Rovnako aj tých, ktorí majú predplatenú len službu touchTV.

Operátori musia splniť podmienky Markízy

Markíza si stanovila jasné podmienky, ktoré musia operátori splniť. V prípade sledovania živého obsahu nie je možné reklamy preskočiť vôbec. Ak reláciu prehrávate z archívu po ukončení živého vysielania, musíte vidieť minimálne prvé 3 minúty reklamného bloku predtým, než budú reklamy pretáčateľné. Toto obmedzenie platí počas prvých 3 dní po odvysielaní. Presne takto to platí aj pre zákazníkov SatroDigital.

V rámci prvej minúty sledovania relácie z archívu je však možné ľubovoľne pretáčať obsah, vrátane reklám. Po uplynutí tohto času je pretáčania zablokované. Pokiaľ nechcete stratiť prístup ku kanálom Markízy, mali by ste si nainštalovať najnovšiu verziu aplikácie touchTV.

Konkurencia má najmä problém s nasadzovaním trojminútového času, po ktorom je možné reklamy preskočiť. Niektoré platformy to implementovať vedeli, niektoré na tom pracujú a iné sa jednoducho rozhodli pretáčanie reklám nepovoliť úplne, pretože je to technicky a aj finančné náročné.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

IT zázrak: Windows 95 rozbehal na lacnom Wi-Fi čipe, ktorý je v klimatizáciách

Autor: Kristína Sudorová

Windows 95 beží na hardvéri menšom než kreditná karta Technický nadšenec He Chunhui predviedol fascinujúcu ukážku softvérovej kreativity. Podarilo sa…

Bizarnosť roka: Na tejto klávesnici nenapíšete ani riadok. Je ale najbezpečnejšia na trhu

Autor: Slavomír Dzuričko

Revolučná softvérová klávesnica pre mobil Vývojári predstavujú netradičný prístup k zadávaniu textu na mobilných zariadeniach. Softvérová klávesnica tOndO nevyužíva bežné…

Toto je nečakané najlepší smartfón sveta vo výdrž batérie

Autor: Kristína Sudorová

Výdrž batérie, ktorá vyráža dych Výdrž batérie patrí v posledných rokoch medzi najdiskutovanejšie parametre smartfónov. Hoci moderné zariadenia prinášajú stále…

Slováci dostali jeden z najlepších filmov 2025 online. Kritici mu dali 100 %

Autor: Erik Košťany

Film Jedna bitka za druhou už je online Mimoriadne kreatívne spojenie žánrov či nová okamžitá hollywoodka klasika. Aj to sú…

Seriál Mass Effect odhalil dôležité detaily deja, fanúšikovia sú absolútne zhrození

Autor: Erik Košťany

Seriál Mass Effect hlási veľké zmeny Je to už 11 mesiacov, odkedy sme sa dozvedeli, že spoločnosť Amazon chystá seriál…

WhatsApp pre Windows skončil: Webový verzia je šialený žrút pamäte

Autor: Kristína Sudorová

WhatsApp mení pravidlá hry Aplikácia WhatsApp pre systém Windows 11 prechádza výraznou zmenu. Aplikácia totiž končí ako natívna aplikácia a…