Takto vyzerá úplne nový Netflix. Služba sa od základov zmení

Autor: Tomáš Čítanie na 3 min.

Netflix je v súčasnosti najúspešnejšou video streamovacou službou. Podľa štatistík z roku má 301,6 milióna aktívnych predplatiteľov vo viac ako 190 krajinách sveta. Len pre porovnanie, YouTube Premium má podľa posledných informácií 125 miliónov aktívnych predplatiteľov.

S narastajúcim počtom divákov však stúpajú aj nároky na kvalitu obsahu a používateľskú skúsenosť. Lepšie odporúčania, prehľadnejšia navigácia či jednoduchšie vyhľadávanie, sú na zozname vecí, ktoré používatelia od platformy požadujú. Spoločnosť týmto pripomienkam samozrejme načúva. V najnovšom videu preto odhaľuje prvé výsledky ich práce.

Zmena orientácie navigačného menu a odporúčania v reálnom čase

Výkonná riaditeľka produktovej divízie, Eunice Kim a výkonná riaditeľka technologickej divízie, Elizabeth Stone v krátkej prezentácií ukázali novú podobu Netflixu, na ktorej už nejakú dobu pracujú. Podľa ich slov zapracovali na veciach, ktoré im používatelia najčastejšie pripomínali. „Nový zážitok z Netflixu je stále ten, ktorý poznáte a máte radi – len lepší,“ hovorí Kim. Podľa informácií z tlačovej správy nás čaká hneď niekoľko nových a vylepšených funkcií.

Unveiling Our Innovative New TV Experience Featuring Enhanced Design

Netflix by mal po novom dávať informácie o tom, čo máte ďalej pozerať „do centra vašej pozornosti“. Relevanciu jednotlivých titulov chce zvýšiť pomocou štítkov, ako napríklad „Výherca ceny Emmy“ alebo „#1 v kategórii seriály“. Zmeniť by sa mala aj orientácia navigačného panelu, ktorý sa z ľavého rohu presunie na vrchnú časť obrazovky a bude viditeľný neustále.

Vylepšením by mali prejsť aj odporúčania, ktoré budú v novej verzii aktualizované v reálnom čase, na základe toho čo práve pozeráte. Zmenou by si mal prejsť aj celkový vzhľad, ktorý by mal byť „čistejší a modernejší“ ako predtým.

AI vyhľadávanie v mobilnej aplikácií

Ako je už zvykom pri nových produktoch a funkciách, nemôže chýbať ani umelá inteligencia. V mobilnej aplikácii tak budete môcť čoskoro vyhľadávať pomocou naturálneho jazyka. Malo by teda stačiť napísať niečo v štýle „Chcem si pozrieť niečo zábavné a optimistické“ a platforma by vám mala dať hneď niekoľko návrhov.

netflix
Zdroj: Netflix

V mobilnej aplikácii tiež pribudnú vertikálne videá, ktoré budú obsahovať krátke ukážky z jednotlivých filmov, seriálova hier. Používateľská skúsenosť by teda mala byť podobná tomu čo aktuálne ponúka Instagram alebo TikTok. Novinky by sa mali do platformy postupne implementovať v priebehu najbližších týždňov a mesiacov.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Apple mení stratégiu: iPhony budú vychádzať inak ako sme boli doteraz zvyknutí

Autor: Kristína Sudorová

Koniec tradície Apple Apple sa chystá zásadne zmeniť svoj doterajší ročný iPhone cyklus a prejsť na dvojfázovú stratégiu uvádzania nových…

Vyšiel prvý trailer k filmu Štúr. Ľudia sa na epické spracovanie nevedia vynadívať (VIDEO)

Autor: Slavomír Dzuričko

Láska a politika v centre príbehu Historická snímka „Štúr“ od režisérky Mariany Čengel Solčanskej vstupuje do verejného priestoru prvým trailerom,…

Do semaforu pridajú štvrtú farbu. Biele svetlo zavedie jasné pravidlo

Autor: Peter

Aj malé deti dnes poznajú tri farby semaforu - červená, oranžová a zelená. Internetom sa momentálne šíria rôzne informácie o…

Dnešný futbal na STVR nebude. Kde si pozriete zápas Slovenska?

Autor: Slavomír Dzuričko

Prečo zápas nenájdete na STVR, ale na súkromnej TV? Podľa aktuálnych informácií nadchádzajúci kvalifikačný zápas Slovensko - Nemecko na Majstrovstvá…

Tieto slúchadlá za 149 € vám dokážu, že AirPody zahodíte do koša

Autor: Peter Hodal

Neverili sme vlastným ušiam Google sa s modelom Pixel Buds 2a pokúša prerobiť predstavu o tom, čo môže ponúknuť stredná…

Najväčšie prekvapenie za roky. Seriál s 0 % hodnotením sa stal absolútnym hitom

Autor: Kristína Sudorová

Najviac kritizovaný seriál sezóny prekvapil Keď sa televízna jeseň rozbehla naplno, málokto by čakal, že jedným z jej najväčších prekvapení…