Revolúcia od Apple už väčším prepadákom ani nemôže byť. Firma zmenila aj hlavné reklamy

Autor: Peter Čítanie na 3 min.

Umelá inteligencia je vo svete mimoriadne dôležitou témou a všetky technologické spoločnosti sa predbiehajú v tom, ktorá z nich prinesie najlepšie riešenie. Výnimkou nie je ani Apple, no zdá sa, že americkému gigantovi s Apple Inteligence doslova ušiel vlak.

Najnovšia séria iPhone 16 sa spolieha práve na Apple Inteligence, čo má byť ich najväčším predajným ťahákom. Avšak ide skôr o najväčší prepadák. V USA prišla funkcionalita neskoro a do Európy dorazila prakticky len teraz. Ďalším problémom je, že ani zďaleka nie je taká prepracovaná ako konkurenčné riešenia. 

Apple Inteligence zaostáva za konkurenciou

Zatiaľ čo napríklad Gemini rozumie a aj rozpráva slovensky, Apple Inteligence zatiaľ pozná len niekoľko svetových jazykov a funkcionality sú dosť obmedzené. Príchod najnovšieho iPhonu 16e sa tiež niesol v znamení umelej inteligencie, no situácia pre výrobcu nie je úplne ideálna. Spoločnosť dokonca už stihla vymeniť šéfa zodpovedného za toto odvetvie.

A problémy stále pokračujú. Stalo sa dokonca to, čo sa rozhodne nestáva často, vlastne sa to nestáva vôbec. Profil Basic Apple Guy na sociálnej sieti X upozornil na to, že americká spoločnosť teraz zmenila aj svoje hlavné vizuály. Dominantné postavenie veľkým písmom a úplne na vrchu mal doteraz slogan Hello Apple Inteligence. To sa teraz zmenilo na Built for Apple Inteligence. A písmo sa tiež zmenšilo.

Spoločnosť teraz musí čeliť následkom

Toto je jasný dôkaz toho, že spoločnosť si uvedomuje svoje zlyhanie a za svojou verziou umelej inteligencie úplne nestojí, skôr sa za ňu hanbí. Pozdravenie AI teraz nahradil slogan, ktorý hovorí, že zariadenie bolo len „navrhnuté“ pre umelú inteligenciu. To vlastne znamená, že ju v sebe vôbec nemusí mať, len je na ňu pripravené.

Apple vizual
Zdroj: Basic Apple Guy / X

Táto zmena prišla len nedávno, dôvodov môže byť viacero. Napríklad aj súdne spory, ktoré s Apple vedú nespokojní používatelia. Hovoria, že v najnovších iPhonoch nie sú také funkcie, ktoré spoločnosť inzeruje v reklamách. Reklamy tak podľa nich zavádzajú.

Reakciou Applu bolo to, že svoje reklamy zmazala, respektíve zmenila. Namiesto toho, aby sa problém vyriešil v jeho jadre, má teraz Apple plné ruky práce s tým, že musí čeliť jeho následkom.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Dáte 2000 € a nemáte nabíjačku. Toto je prvý MacBook v histórii, ktorému ho vyhodili z balenia

Autor: Peter

Apple len nedávno a prakticky potichu predstavil najnovšie MacBooky, vrátane toho s najnovším čipsetom Apple M5. Cena za základný variant…

Svet rieši bizarnú kontroverziu. Oranžový iPhone 17 Pro Max je teraz ružový

Autor: Peter

Najnovšia séria iPhonov opäť trhá všetky predajné rekordy. A to aj napriek tomu, že modely iPhone 17 Pro priniesli viacero…

Vedci napodobnili to, ako ľudské telo vyrába energiu a vytvorili revolučnú batériu

Autor: Roland Tokoly

Novinka v oblasti biotechnológií Vedci sa čoraz častejšie obracajú na prírodu, aby z nej čerpali inšpiráciu pre nové technológie. Najnovší…

Z Číny prichádza revolúcia. Prvý smartfón sveta, ktorý sa vyvíja samostatne pomocou AI

Autor: Peter

Čínske značky svoje vlajkové lode najskôr predstavujú doma, neskôr sa dostávajú aj na globálne trhy. Presne toto je príklad novej…

Neprejdete na Windows 11? Tajný spôsob, ako mať aktualizácie Windows 10 aj po 2025

Autor: Peter Hodal

Windows 10 sa po 14. októbri 2025 oficiálne dostal na koniec svojej podpory. Znamená to, že systém už nebude dostávať…

Z vrcholu až na dno. Najlepší film 2025 čelí hrozivej strate

Autor: Erik Košťany

Jedna bitka za druhou bude vo veľkej strate Kiná v posledných týždňoch nezažívajú práve vysokú návštevnosť. Aktuálne premietané filmy to…