Revolúcia od Apple už väčším prepadákom ani nemôže byť. Firma zmenila aj hlavné reklamy

Autor: Peter Čítanie na 3 min.

Umelá inteligencia je vo svete mimoriadne dôležitou témou a všetky technologické spoločnosti sa predbiehajú v tom, ktorá z nich prinesie najlepšie riešenie. Výnimkou nie je ani Apple, no zdá sa, že americkému gigantovi s Apple Inteligence doslova ušiel vlak.

Najnovšia séria iPhone 16 sa spolieha práve na Apple Inteligence, čo má byť ich najväčším predajným ťahákom. Avšak ide skôr o najväčší prepadák. V USA prišla funkcionalita neskoro a do Európy dorazila prakticky len teraz. Ďalším problémom je, že ani zďaleka nie je taká prepracovaná ako konkurenčné riešenia. 

Apple Inteligence zaostáva za konkurenciou

Zatiaľ čo napríklad Gemini rozumie a aj rozpráva slovensky, Apple Inteligence zatiaľ pozná len niekoľko svetových jazykov a funkcionality sú dosť obmedzené. Príchod najnovšieho iPhonu 16e sa tiež niesol v znamení umelej inteligencie, no situácia pre výrobcu nie je úplne ideálna. Spoločnosť dokonca už stihla vymeniť šéfa zodpovedného za toto odvetvie.

A problémy stále pokračujú. Stalo sa dokonca to, čo sa rozhodne nestáva často, vlastne sa to nestáva vôbec. Profil Basic Apple Guy na sociálnej sieti X upozornil na to, že americká spoločnosť teraz zmenila aj svoje hlavné vizuály. Dominantné postavenie veľkým písmom a úplne na vrchu mal doteraz slogan Hello Apple Inteligence. To sa teraz zmenilo na Built for Apple Inteligence. A písmo sa tiež zmenšilo.

Spoločnosť teraz musí čeliť následkom

Toto je jasný dôkaz toho, že spoločnosť si uvedomuje svoje zlyhanie a za svojou verziou umelej inteligencie úplne nestojí, skôr sa za ňu hanbí. Pozdravenie AI teraz nahradil slogan, ktorý hovorí, že zariadenie bolo len „navrhnuté“ pre umelú inteligenciu. To vlastne znamená, že ju v sebe vôbec nemusí mať, len je na ňu pripravené.

Apple vizual
Zdroj: Basic Apple Guy / X

Táto zmena prišla len nedávno, dôvodov môže byť viacero. Napríklad aj súdne spory, ktoré s Apple vedú nespokojní používatelia. Hovoria, že v najnovších iPhonoch nie sú také funkcie, ktoré spoločnosť inzeruje v reklamách. Reklamy tak podľa nich zavádzajú.

Reakciou Applu bolo to, že svoje reklamy zmazala, respektíve zmenila. Namiesto toho, aby sa problém vyriešil v jeho jadre, má teraz Apple plné ruky práce s tým, že musí čeliť jeho následkom.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

AKTUÁLNE: Slovensko chce zakázať deťom sociálne siete

Autor: Peter Hodal

Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR predstavilo zámer pripraviť nový zákon zameraný na ochranu maloletých vo verejnom a digitálnom…

TOP akcia 2025: 44 prémiových TV staníc môžete mať zadarmo. Ako akciu aktivovať?

Autor: Erik Košťany

UPC ponúka 44 programov zadarmo Operátor UPC pripravil vianočný darček pre zákazníkov. V rámci tradičných decembrových akcií ponúka voľne 44…

Po 14 rokoch nastane zlom: Apple predbehne Samsung

Autor: Kristína Sudorová

iPhone 17 vystrelil Apple do vedenia Spoločnosť Apple je podľa najnovších odhadov opäť na ceste stať sa v roku 2025…

Šikovné triky, ktoré menia smartfónový priemysel

Autor: Peter

Žijeme v digitálnom svete, ktorý sa niekedy doslova mení rýchlejšie ako ročné obdobia. Nové technológie síce výrazne pomáhajú, no v…

Prichádzajú radikálne zmeny. Kataster online bude už len ta za poplatok, a to nie je všetko

Autor: Slavomír Dzuričko

Kataster sa mení - prichádzajú poplatky Slovenský kataster nehnuteľností čakajú výrazné zmeny. Do minulosti patrí možnosť anonymne zistiť vlastníka bytu,…

Aktuálne: Televízia JOJ oddnes spúšťa ďalšiu stanicu

Autor: Erik Košťany

Joj spúšťa novú dokumentárnu stanicu Mediálna skupina JOJ Group opäť rozširuje svoje pôsobenie. Obsah chce prinášať aj na českom trhu,…