Po obrovskom úspechu prichádza Lidl s bombou. Nakúpite tu o 70 % lacnejšie

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 3 min.

Po masívnom úspechu predvianočného výpredaja v pražských Letňanoch, kde sa pred hangárom tvorili dlhé rady nadšených zákazníkov, prichádza Lidl s prevratnou novinkou. V pražských Štěrboholoch otvára svoj prvý stály outletový obchod s rozlohou 1 700 štvorcových metrov, ktorý bude ponúkať výrazne zľavnený tovar počas celého roka, píše český portál Czech Crunch.

Nová predajňa sa zameriava predovšetkým na vybavenie a pomôcky do domácnosti, pričom potraviny zostávajú doménou klasických predajní. „Našim cieľom je vytvoriť stabilné predajné miesto pre tovar, ktorý musí uvoľniť priestor novým akciám v bežných predajniach,“ vysvetľuje Eliška Froschová Stehlíková, hovorkyňa spoločnosti Lidl.

Zákazníci sa môžu tešiť na pravidelne dopĺňaný sortiment so zľavami od 40 do 70 percent. Tovar sa bude obmieňať na týždennej báze, čo zaručí stály prísun nových príležitostí pre milovníkov výhodných nákupov. Predajňa privíta zákazníkov každý deň od deviatej hodiny ráno do ôsmej večer.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Lidl Outlet nie je novinkou

Inšpiráciu pre tento koncept čerpal Lidl zo zahraničia, kde podobné outletové predajne úspešne fungujú už dlhší čas. „Máme pozitívne skúsenosti z Maďarska, Portugalska či Španielska, kde sa tento formát predaja osvedčil,“ dodáva Froschová Stehlíková.

Nemecký reťazec, ktorý v Českej republike prevádzkuje už 319 klasických predajní, plánuje v prípade úspechu otvoriť ďalšie outletové predajne aj v iných českých mestách. Tento krok nie je prekvapivý, keďže prieskumy dlhodobo potvrdzujú, že českí zákazníci sú mimoriadne citliví na zľavy.

Podľa údajov agentúry NielsenIQ až 60 percent nákupov v obchodných reťazcoch realizujú zákazníci práve počas zľavových akcií.

Lidl, ktorý na český trh vstúpil v roku 2003, sa postupne vypracoval na pozíciu lídra v maloobchodnom predaji. V poslednom finančnom roku dosiahol tržby 88,6 miliardy korún s čistým ziskom 1,9 miliardy korún. Tento úspech dosiahol napriek počiatočným kontroverziám spojeným s nedovoleným výrubom stromov pri výstavbe prvých predajní.

Nový outletový koncept predstavuje ďalší míľnik v expanzii spoločnosti a reakciu na rastúci dopyt po zľavnenom tovare. Na rozdiel od decembrového výpredaja v Letňanoch, kde museli zákazníci čakať v dlhých radoch a vstup bol podmienený získaním nákupného vozíka, nová predajňa ponúkne komfortnejšie nakupovanie bez časového obmedzenia.

Obsahuje témy:

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

TEST mobilných procesorov 2025: Všetkých zaskočilo, ako zle dopadol gigant

Autor: Slavomír Dzuričko

Google alebo MediaTek? Aktuálne testy výkonu najnovších mobilných procesorov ukazujú, že situácia v segmente čipov pre smartfóny je opäť poriadne…

Najveľkolepešia séria, akú svet Hry o tróny doteraz ponúkol. Nový trailer Rod draka vyráža dych

Autor: Erik Košťany

Rod draka bude mať epickú tretiu sériu HBO Max hovorí, že streamovacia služba zažije doteraz najväčší rok, aký kedy mali.…

Pátrali sme v Lidl e-shope a našli tip na vianočný darček pre náročných

Autor: Zuzana Hlašeková

CRIVIT vodný veslovací trenažér je vhodný ako vianočný darček pre používateľov, ktorí chcú kvalitný domácí tréningový stroj a ocenia realistický…

Zabudnite na známe značky. Toto sú dva mobily s perfektnou cenou a najlepšou AI

Autor: Matej Krajčovič

Telekom má skryté klenoty v strednej triede Apple, Samsung, Xiaomi, Motorola, Huawei, Honor a ešte zopár ďalších. Takmer s určitosťou…

Hráči neveria vlastným očiam. Najpredávanejšia hra roka je dostupná zadarmo

Autor: Peter

Vyzerá to tak, že Vianoce prišli tento rok o niečo skôr, minimálne pre hráčov. Počas slávnostného podujatia The Game Awards…

AKTUÁLNE: O2 má 5G už pre 99 % Slovákov

Autor: Slavomír Dzuričko

O2 splnilo veľký sľub. Pokrytie 5G rástlo rekordným tempom Operátor O2 oznámil významný míľnik - jeho 5G sieť je dostupná…