Po obrovskom úspechu prichádza Lidl s bombou. Nakúpite tu o 70 % lacnejšie

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 3 min.

Po masívnom úspechu predvianočného výpredaja v pražských Letňanoch, kde sa pred hangárom tvorili dlhé rady nadšených zákazníkov, prichádza Lidl s prevratnou novinkou. V pražských Štěrboholoch otvára svoj prvý stály outletový obchod s rozlohou 1 700 štvorcových metrov, ktorý bude ponúkať výrazne zľavnený tovar počas celého roka, píše český portál Czech Crunch.

Nová predajňa sa zameriava predovšetkým na vybavenie a pomôcky do domácnosti, pričom potraviny zostávajú doménou klasických predajní. „Našim cieľom je vytvoriť stabilné predajné miesto pre tovar, ktorý musí uvoľniť priestor novým akciám v bežných predajniach,“ vysvetľuje Eliška Froschová Stehlíková, hovorkyňa spoločnosti Lidl.

Zákazníci sa môžu tešiť na pravidelne dopĺňaný sortiment so zľavami od 40 do 70 percent. Tovar sa bude obmieňať na týždennej báze, čo zaručí stály prísun nových príležitostí pre milovníkov výhodných nákupov. Predajňa privíta zákazníkov každý deň od deviatej hodiny ráno do ôsmej večer.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Lidl Outlet nie je novinkou

Inšpiráciu pre tento koncept čerpal Lidl zo zahraničia, kde podobné outletové predajne úspešne fungujú už dlhší čas. „Máme pozitívne skúsenosti z Maďarska, Portugalska či Španielska, kde sa tento formát predaja osvedčil,“ dodáva Froschová Stehlíková.

Nemecký reťazec, ktorý v Českej republike prevádzkuje už 319 klasických predajní, plánuje v prípade úspechu otvoriť ďalšie outletové predajne aj v iných českých mestách. Tento krok nie je prekvapivý, keďže prieskumy dlhodobo potvrdzujú, že českí zákazníci sú mimoriadne citliví na zľavy.

Podľa údajov agentúry NielsenIQ až 60 percent nákupov v obchodných reťazcoch realizujú zákazníci práve počas zľavových akcií.

Lidl, ktorý na český trh vstúpil v roku 2003, sa postupne vypracoval na pozíciu lídra v maloobchodnom predaji. V poslednom finančnom roku dosiahol tržby 88,6 miliardy korún s čistým ziskom 1,9 miliardy korún. Tento úspech dosiahol napriek počiatočným kontroverziám spojeným s nedovoleným výrubom stromov pri výstavbe prvých predajní.

Nový outletový koncept predstavuje ďalší míľnik v expanzii spoločnosti a reakciu na rastúci dopyt po zľavnenom tovare. Na rozdiel od decembrového výpredaja v Letňanoch, kde museli zákazníci čakať v dlhých radoch a vstup bol podmienený získaním nákupného vozíka, nová predajňa ponúkne komfortnejšie nakupovanie bez časového obmedzenia.

Obsahuje témy:

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Najočakávanejší sci-fi seriál 2025 je online, divákov ihneď zaskočila jedna vec

Autor: Erik Košťany

2. séria Fallout začína Fanúšikovia drsného, no satirického sci-fi a všetci zarytí vault dwelleri majú Vianoce už o týždeň skôr.…

Slovákom končia ikonické TV stanice. Čo bude s náhradou?

Autor: Peter

Na slovenských obrazovkách končí legendárna éra MTV, ikonické hudobné kanály zmiznú. Konkrétne sa musíme rozlúčiť s MTV 80s, MTV 90s,…

Mobilný internet na Slovensku je v TOP 3 najlepších na svete. Dáta sú famózne

Autor: Peter Hodal

Slovensko sa v najnovšej analýze spoločnosti nPerf zaradilo medzi najlepšie krajiny sveta z pohľadu reálnej kvality mobilného internetu. V globálnom…

Kolabuje vám Outlook na Windows 11? Stačia dve kliknutia a je po probléme

Autor: Peter Hodal

Používatelia systému Windows 11 v posledných dňoch upozorňujú na problém, pri ktorom sa nový Outlook nedokáže spustiť. Aplikácia po pokuse…

Séria Honor Magic8 prichádza na Slovensko. Všetko, čo potrebujete vedieť

Autor: Peter

Najnovšia séria smartfónov Honor Magic8 už bola predstavená v Číne, teraz je na rad jej európsky debut. Skladá sa z…

Apple povolí doteraz nepredstaviteľnú funkciu. Čaká na ňu skoro každý na svete

Autor: Peter

Apple je spoločnosťou, ktorá si svoj ekosystém drží nakrátko. Zatiaľ čo vlastné zariadenia v ňom fungujú výborne, tie konkurenčné až…