Po obrovskom úspechu prichádza Lidl s bombou. Nakúpite tu o 70 % lacnejšie

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 3 min.

Po masívnom úspechu predvianočného výpredaja v pražských Letňanoch, kde sa pred hangárom tvorili dlhé rady nadšených zákazníkov, prichádza Lidl s prevratnou novinkou. V pražských Štěrboholoch otvára svoj prvý stály outletový obchod s rozlohou 1 700 štvorcových metrov, ktorý bude ponúkať výrazne zľavnený tovar počas celého roka, píše český portál Czech Crunch.

Nová predajňa sa zameriava predovšetkým na vybavenie a pomôcky do domácnosti, pričom potraviny zostávajú doménou klasických predajní. „Našim cieľom je vytvoriť stabilné predajné miesto pre tovar, ktorý musí uvoľniť priestor novým akciám v bežných predajniach,“ vysvetľuje Eliška Froschová Stehlíková, hovorkyňa spoločnosti Lidl.

Zákazníci sa môžu tešiť na pravidelne dopĺňaný sortiment so zľavami od 40 do 70 percent. Tovar sa bude obmieňať na týždennej báze, čo zaručí stály prísun nových príležitostí pre milovníkov výhodných nákupov. Predajňa privíta zákazníkov každý deň od deviatej hodiny ráno do ôsmej večer.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Lidl Outlet nie je novinkou

Inšpiráciu pre tento koncept čerpal Lidl zo zahraničia, kde podobné outletové predajne úspešne fungujú už dlhší čas. „Máme pozitívne skúsenosti z Maďarska, Portugalska či Španielska, kde sa tento formát predaja osvedčil,“ dodáva Froschová Stehlíková.

Nemecký reťazec, ktorý v Českej republike prevádzkuje už 319 klasických predajní, plánuje v prípade úspechu otvoriť ďalšie outletové predajne aj v iných českých mestách. Tento krok nie je prekvapivý, keďže prieskumy dlhodobo potvrdzujú, že českí zákazníci sú mimoriadne citliví na zľavy.

Podľa údajov agentúry NielsenIQ až 60 percent nákupov v obchodných reťazcoch realizujú zákazníci práve počas zľavových akcií.

Lidl, ktorý na český trh vstúpil v roku 2003, sa postupne vypracoval na pozíciu lídra v maloobchodnom predaji. V poslednom finančnom roku dosiahol tržby 88,6 miliardy korún s čistým ziskom 1,9 miliardy korún. Tento úspech dosiahol napriek počiatočným kontroverziám spojeným s nedovoleným výrubom stromov pri výstavbe prvých predajní.

Nový outletový koncept predstavuje ďalší míľnik v expanzii spoločnosti a reakciu na rastúci dopyt po zľavnenom tovare. Na rozdiel od decembrového výpredaja v Letňanoch, kde museli zákazníci čakať v dlhých radoch a vstup bol podmienený získaním nákupného vozíka, nová predajňa ponúkne komfortnejšie nakupovanie bez časového obmedzenia.

Obsahuje témy:

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Luxus za stovky tisíc ani neštartuje. Autá Porsche sa v Rusku zmenili na nepojazdné vraky

Autor: Peter

Niekoľko stoviek majiteľov Porsche v Rusku sa v posledných dňoch prebudilo do zvláštnej reality. Ich luxusné športiaky za desiatky až…

Novinka, aká tu ešte nebola. Toto na iPhone 18 všetkých prekvapí

Autor: Slavomír Dzuričko

iPhone 18 má priniesť revolučnú zmenu Apple podľa najnovších informácií pripravuje zásadnú inováciu, ktorá môže výrazne zmeniť vzhľad budúcich iPhonov.…

Najdrahší seriál sveta mieri do televízie na Slovensku. Máme dátum vysielania

Autor: Erik Košťany

Pán prsteňov: Prstene moci na JOJ Spoločnosť JOJ zobrala svoj sľub s prinášaním exkluzívneho a veľkolepého obsahu pre rok 2026…

Najlepšie zariadenia 2025 pod stromček? Vyberte si toto a budete spokojní

Autor: Peter

Každý človek je iný a každému vyhovuje nejaké iné zariadenie. Niekto potrebuje notebook na hranie, iný ocení dlhú výdrž batérie…

Diplomati USA dostali bizarný príkaz. Okamžite musia používať písmo Times New Roman

Autor: Slavomír Dzuričko

Neuveriteľná zmena. Písmo staré takmer 100 rokov Americké ministerstvo zahraničia nariadilo všetkým diplomatickým misiám vrátiť sa k používaniu písma Times…

Žiadny film nedopadol horšie. Akčná novinka Marvelu padla až na dno

Autor: Erik Košťany

Fantastická štvorka v online priestore Nová Fantasická štvorka je síce online už nejaký čas, až teraz sa však prostredníctvom štatistík…