Po obrovskom úspechu prichádza Lidl s bombou. Nakúpite tu o 70 % lacnejšie

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 3 min.

Po masívnom úspechu predvianočného výpredaja v pražských Letňanoch, kde sa pred hangárom tvorili dlhé rady nadšených zákazníkov, prichádza Lidl s prevratnou novinkou. V pražských Štěrboholoch otvára svoj prvý stály outletový obchod s rozlohou 1 700 štvorcových metrov, ktorý bude ponúkať výrazne zľavnený tovar počas celého roka, píše český portál Czech Crunch.

Nová predajňa sa zameriava predovšetkým na vybavenie a pomôcky do domácnosti, pričom potraviny zostávajú doménou klasických predajní. „Našim cieľom je vytvoriť stabilné predajné miesto pre tovar, ktorý musí uvoľniť priestor novým akciám v bežných predajniach,“ vysvetľuje Eliška Froschová Stehlíková, hovorkyňa spoločnosti Lidl.

Zákazníci sa môžu tešiť na pravidelne dopĺňaný sortiment so zľavami od 40 do 70 percent. Tovar sa bude obmieňať na týždennej báze, čo zaručí stály prísun nových príležitostí pre milovníkov výhodných nákupov. Predajňa privíta zákazníkov každý deň od deviatej hodiny ráno do ôsmej večer.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Lidl Outlet nie je novinkou

Inšpiráciu pre tento koncept čerpal Lidl zo zahraničia, kde podobné outletové predajne úspešne fungujú už dlhší čas. „Máme pozitívne skúsenosti z Maďarska, Portugalska či Španielska, kde sa tento formát predaja osvedčil,“ dodáva Froschová Stehlíková.

Nemecký reťazec, ktorý v Českej republike prevádzkuje už 319 klasických predajní, plánuje v prípade úspechu otvoriť ďalšie outletové predajne aj v iných českých mestách. Tento krok nie je prekvapivý, keďže prieskumy dlhodobo potvrdzujú, že českí zákazníci sú mimoriadne citliví na zľavy.

Podľa údajov agentúry NielsenIQ až 60 percent nákupov v obchodných reťazcoch realizujú zákazníci práve počas zľavových akcií.

Lidl, ktorý na český trh vstúpil v roku 2003, sa postupne vypracoval na pozíciu lídra v maloobchodnom predaji. V poslednom finančnom roku dosiahol tržby 88,6 miliardy korún s čistým ziskom 1,9 miliardy korún. Tento úspech dosiahol napriek počiatočným kontroverziám spojeným s nedovoleným výrubom stromov pri výstavbe prvých predajní.

Nový outletový koncept predstavuje ďalší míľnik v expanzii spoločnosti a reakciu na rastúci dopyt po zľavnenom tovare. Na rozdiel od decembrového výpredaja v Letňanoch, kde museli zákazníci čakať v dlhých radoch a vstup bol podmienený získaním nákupného vozíka, nová predajňa ponúkne komfortnejšie nakupovanie bez časového obmedzenia.

Obsahuje témy:

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Slovenskom otriasla odporná kauza z internátu. Zamestnanci kamerami špehovali študentky

Autor: Roland Tokoly

Hrubé porušenie súkromia Slovensko rieši jeden z najvážnejších zásahov do súkromia v akademickom prostredí za posledné roky. Kauza Univerzity Komenského…

Google spraví krok, ktorý sa ešte nikdy v histórii mobilov nestal

Autor: Peter Hodal

Google sa podľa dostupných informácií chystá urobiť krok, ktorý je v svete veľkých technologických firiem pomerne nezvyčajný a to umožniť…

Nový Peaky Blinders sú tu. Netflix vydal trailer k filmu

Autor: Kristína Sudorová

Nesmrteľný Tommy Shelby je späť! Netflix práve potešil všetkých fanúšikov temnej britskej gangsterskej ságy Gangy z Birminghamu. Ako vianočný darček…

Najväčší zvrat roka. Netflixu sa zrútil plán za 72 miliárd

Autor: Kristína Sudorová

Ellison vytiahol miliardovú záruku a mení hru V závere roka 2025 sa mediálny a zábavný priemysel ocitol v centre jednej…

Slováci si priplatia za elektroniku. Ktoré produkty dopadnú najhoršie?

Autor: Peter Hodal

Technologický svet sa pripravuje na bezprecedentnú krízu, ktorá v nasledujúcich mesiacoch zásadne prepíše cenovky v obchodoch s elektronikou. Kombinácia masívneho…

Marvel práve šokoval fanúšikov. Vytiahol najsilnejší kaliber

Autor: Kristína Sudorová

Marvel vytiahol silnú kartu Fanúšikovia Marvel, tešte sa! Najnovší teaser trailer k pripravovanému filmu Avengers: Doomsday konečne oficiálne dorazil. A…