Po obrovskom úspechu prichádza Lidl s bombou. Nakúpite tu o 70 % lacnejšie

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 3 min.

Po masívnom úspechu predvianočného výpredaja v pražských Letňanoch, kde sa pred hangárom tvorili dlhé rady nadšených zákazníkov, prichádza Lidl s prevratnou novinkou. V pražských Štěrboholoch otvára svoj prvý stály outletový obchod s rozlohou 1 700 štvorcových metrov, ktorý bude ponúkať výrazne zľavnený tovar počas celého roka, píše český portál Czech Crunch.

Nová predajňa sa zameriava predovšetkým na vybavenie a pomôcky do domácnosti, pričom potraviny zostávajú doménou klasických predajní. „Našim cieľom je vytvoriť stabilné predajné miesto pre tovar, ktorý musí uvoľniť priestor novým akciám v bežných predajniach,“ vysvetľuje Eliška Froschová Stehlíková, hovorkyňa spoločnosti Lidl.

Zákazníci sa môžu tešiť na pravidelne dopĺňaný sortiment so zľavami od 40 do 70 percent. Tovar sa bude obmieňať na týždennej báze, čo zaručí stály prísun nových príležitostí pre milovníkov výhodných nákupov. Predajňa privíta zákazníkov každý deň od deviatej hodiny ráno do ôsmej večer.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Lidl Outlet nie je novinkou

Inšpiráciu pre tento koncept čerpal Lidl zo zahraničia, kde podobné outletové predajne úspešne fungujú už dlhší čas. „Máme pozitívne skúsenosti z Maďarska, Portugalska či Španielska, kde sa tento formát predaja osvedčil,“ dodáva Froschová Stehlíková.

Nemecký reťazec, ktorý v Českej republike prevádzkuje už 319 klasických predajní, plánuje v prípade úspechu otvoriť ďalšie outletové predajne aj v iných českých mestách. Tento krok nie je prekvapivý, keďže prieskumy dlhodobo potvrdzujú, že českí zákazníci sú mimoriadne citliví na zľavy.

Podľa údajov agentúry NielsenIQ až 60 percent nákupov v obchodných reťazcoch realizujú zákazníci práve počas zľavových akcií.

Lidl, ktorý na český trh vstúpil v roku 2003, sa postupne vypracoval na pozíciu lídra v maloobchodnom predaji. V poslednom finančnom roku dosiahol tržby 88,6 miliardy korún s čistým ziskom 1,9 miliardy korún. Tento úspech dosiahol napriek počiatočným kontroverziám spojeným s nedovoleným výrubom stromov pri výstavbe prvých predajní.

Nový outletový koncept predstavuje ďalší míľnik v expanzii spoločnosti a reakciu na rastúci dopyt po zľavnenom tovare. Na rozdiel od decembrového výpredaja v Letňanoch, kde museli zákazníci čakať v dlhých radoch a vstup bol podmienený získaním nákupného vozíka, nová predajňa ponúkne komfortnejšie nakupovanie bez časového obmedzenia.

Obsahuje témy:

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Neobmedzené dáta pod 15 €. Z Revolut je už aj operátor

Autor: Peter Hodal

Revolut už dávno nechce byť vnímaný len ako digitálna banka. Najnovší krok to potvrdzuje celkom jasne. Spoločnosť oficiálne vstúpila aj…

Filmový svet na nohách. Pokračovanie Supermana má záporáka

Autor: Erik Košťany

Záporák Brainiac v Superman filme Fanúšikovia komiksových filmov sa zhodujú, že sme tento rok dostali zopár poriadne vydarených kúskov. Najviac…

Veľká zmena v televízii sa blíži: Slovákom zrušia túto TV stanicu

Autor: Kristína Sudorová

Zmeny, o ktorých sa zatiaľ hovorí potichu Televízna scéna v strednej Európe sa na konci roka 2025 výrazne zmení a…

Koniec nadvlády Západu, Čína si postavila technológie sama. Je krok od čipovej nezávislosti

Autor: Peter Hodal

Čína podľa informácií z viacerých zdrojov dosiahla významný, hoci stále nekompletný, pokrok vo vývoji vlastného EUV litografického systému. V prísne…

FIFA a Netflix pripravujú hru, z ktorej bude fenomén. Dajú ju všetkým zadarmo

Autor: Kristína Sudorová

Prekvapenie pre fanúšikov futbalu Po rokoch neistoty okolo budúcnosti značky FIFA vo videohernom svete prichádza zásadný obrat. Medzinárodná futbalová federácia…

3 displeje a konečne to dáva zmysel. Kritici sa zhodli pri Galaxy Tri-Fold na jednom

Autor: Slavomír Dzuričko

Budúcnosť v tvare písmena Z Svet technológií sa v roku 2025 upriamil na koncept trojito skladacích zariadení, pričom očakávaný príchod…