Fantastická správa. Lidl pridá do každej predajne na Slovensku lákavú novinku

Autor: Kristína Sudorová Čítanie na 2 min.

Lidl s ambicióznymi cieľmi

Lidl v piatok oznámil správu, ktorá s určitosťou poteší takmer každého návštevníka potravín. Diskontný reťazec sa totiž podelil o svoje plány súvisiace s celkovou modernizáciou jeho predajní.  Gigant totiž chystá vybaviť všetky jeho predajne so samoobslužnými pokladňami.

Podľa slov obľúbeného obchodného reťazca disponuje pokladnicami takéhoto typu aktuálne až 85 percent predajní. Čoskoro však budú k nájdeniu v každom jednom Lidli po celom Slovensku. Expanzia prebieha v skutku závratným tempom a ambície reťazca sú naozaj odvážne. Nainštalovanie samoobslužných pokladní do kompletne všetkých predajní na našom  území chcú podľa všetkého stihnúť do februára budúceho roka.

Samoobslužné pokladne rozhodne nie sú žiadnou novinkou. Všetci zákazníci ich už dobre poznajú, keďže sa s nimi stretávajú takpovediac v každom druhom obchode. Na našom trhu ich používajú aj iní veľkí hráči, medzi ktorých patrí napríklad Tesco, Kaufland, Coop Jednota, Billa, Fresh, Yeme, Kraj, Metro či obchody ako OBI, IKEA a ďalší.

Zdroj: Unsplash

Lild reaguje na požiadavky zákazníkov

Samoobslužné pokladne patria k mimoriadne obľúbenej službe, ktorá je v dnešnej dobe už zaužívanou a stálou súčasťou nášho každodenného nákupu. Preto niet divu, že sa Lidl rozhodol takýmto výrazným spôsobom navýšiť ich počet.

Niektorým spotrebiteľom totiž vyhovuje viac, ak si svoj nákup sami nablokujú, skontrolujú a následne zaň zaplatia. Pre druhých predstavuje samoobslužná pokladňa istú formu efektívneho pohodlia, pri ktorom nemusia vystáť dlhé rady len preto, aby zaplatili za pár drobností. Podarí sa vám tak vybaviť menší nákup za podstatne kratší čas.

Údaje od samotného reťazca túto hypotézu iba potvrdzujú. „V tomto roku bolo v predajniach, v ktorých sme samoobslužné pokladnice zaviedli, aktuálne viac ako 40 percent všetkých transakcií realizovaných práve cez ne,“ uvádza Lidl.

Samozrejme, že preferencie zákazníkov nie sú jediným faktorom, ktorý podnieti veľké obchodné reťazce k takýmto rozhodnutiam. Celoplošné rozšírenie samoobslužných pokladní znamená istý benefit aj pre samotného obchodníka, ktorý tým šetrí finančné náklady na personálnych nákladoch.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

TOP darčeky na Vianoce pre každý rozpočet alebo kompletná tech výbava za menej ako 1000 €

Autor: Matej Krajčovič

Blížiaci sa Black Friday a potom aj Vianoce sú ideálny čas, kedy seba alebo svojich blízkych obdarovať technologickými darčekmi. Nový…

Značka zobrala Black Friday útokom. Tieto obľúbené smartfóny sú teraz za veľmi atraktívnu cenu

Autor: Peter

Black Friday je v plnom prúde a jeho súčasťou na Slovensku je aj značka Honor, ktorá prináša veľmi zaujímavé zariadenia…

Geneticky upravené deti môžu byť realitou. Rozbieha sa veľký zásah do DNA

Autor: Roland Tokoly

Spojila špičkových vedcov Myšlienka, že dedičné ochorenia nemusia byť nevyhnutným osudom, už prestáva byť len víziou budúcnosti. Rýchly vývoj genómovej…

Slovák si kúpil nový iPhone z Alzy. To, čo mu prišlo, je škandál roka

Autor: Kristína Sudorová

Slovák dostal namiesto iPhonu neznáme zariadenie Slovák si objednal iPhone 17 Pro 256 GB z Alzy a keď mu zásielka…

Ubisoft chystá začiatkom 2026 dve hry, ktoré vás prikovú k stoličke

Autor: Slavomír Dzuričko

Ubisoft chystá na začiatok roka 2026 dva veľké tituly Ubisoft plánuje už na začiatku roka 2026 uviesť hneď dva výrazne…

Tento film búra jeden rekord za druhým. Z výsledkov sú v šoku ľudia, štúdio aj režisér

Autor: Erik Košťany

Čarodejka: Druhá časť trhala rekordy v kinách Kiná počas víkendu zažili poriadny otras. Prišiel film Čarodejka: Druhá časť, pokračovanie úspešného…