Fantastická správa. Lidl pridá do každej predajne na Slovensku lákavú novinku

Autor: Kristína Sudorová Čítanie na 2 min.

Lidl s ambicióznymi cieľmi

Lidl v piatok oznámil správu, ktorá s určitosťou poteší takmer každého návštevníka potravín. Diskontný reťazec sa totiž podelil o svoje plány súvisiace s celkovou modernizáciou jeho predajní.  Gigant totiž chystá vybaviť všetky jeho predajne so samoobslužnými pokladňami.

Podľa slov obľúbeného obchodného reťazca disponuje pokladnicami takéhoto typu aktuálne až 85 percent predajní. Čoskoro však budú k nájdeniu v každom jednom Lidli po celom Slovensku. Expanzia prebieha v skutku závratným tempom a ambície reťazca sú naozaj odvážne. Nainštalovanie samoobslužných pokladní do kompletne všetkých predajní na našom  území chcú podľa všetkého stihnúť do februára budúceho roka.

Samoobslužné pokladne rozhodne nie sú žiadnou novinkou. Všetci zákazníci ich už dobre poznajú, keďže sa s nimi stretávajú takpovediac v každom druhom obchode. Na našom trhu ich používajú aj iní veľkí hráči, medzi ktorých patrí napríklad Tesco, Kaufland, Coop Jednota, Billa, Fresh, Yeme, Kraj, Metro či obchody ako OBI, IKEA a ďalší.

Zdroj: Unsplash

Lild reaguje na požiadavky zákazníkov

Samoobslužné pokladne patria k mimoriadne obľúbenej službe, ktorá je v dnešnej dobe už zaužívanou a stálou súčasťou nášho každodenného nákupu. Preto niet divu, že sa Lidl rozhodol takýmto výrazným spôsobom navýšiť ich počet.

Niektorým spotrebiteľom totiž vyhovuje viac, ak si svoj nákup sami nablokujú, skontrolujú a následne zaň zaplatia. Pre druhých predstavuje samoobslužná pokladňa istú formu efektívneho pohodlia, pri ktorom nemusia vystáť dlhé rady len preto, aby zaplatili za pár drobností. Podarí sa vám tak vybaviť menší nákup za podstatne kratší čas.

Údaje od samotného reťazca túto hypotézu iba potvrdzujú. „V tomto roku bolo v predajniach, v ktorých sme samoobslužné pokladnice zaviedli, aktuálne viac ako 40 percent všetkých transakcií realizovaných práve cez ne,“ uvádza Lidl.

Samozrejme, že preferencie zákazníkov nie sú jediným faktorom, ktorý podnieti veľké obchodné reťazce k takýmto rozhodnutiam. Celoplošné rozšírenie samoobslužných pokladní znamená istý benefit aj pre samotného obchodníka, ktorý tým šetrí finančné náklady na personálnych nákladoch.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Nokia je späť v hre, znovu vyrába mobily

Autor: Kristína Sudorová

Telefóny Nokie ožívajú, no nie pre masy Fínska Nokia, kedysi symbol éry mobilnej komunikácie a líder na svetovom trhu, sa…

Toto nie je vtip. Apple čistiaca handrička nie je kompatibilná s novými iPhonmi

Autor: Peter

Ako už býva zvykom, Apple v minulosti vzbudil pozornosť aj pri predstavení produktu, ktorým je obyčajná čistiaca handrička. Ide o…

Markíza neverí vlastným očiam. Nový seriál má na krku šialený prepad

Autor: Erik Košťany

Seriál na Markíze prepadol v sledovanosti Televízia Markíza chcela svoj september odštartovať novým pokračovaním známych pondelkových dramatických seriálov. Hneď v…

Asus má jesennú akciu. Prehľad zliav, bonusy pre členov + všetko podstatné

Autor: Peter

Asus predstavil zaujímavú jesennú ponuku, ktorá kombinuje zľavy na široké portfólio notebookov s pridanými výhodami pre členov vernostného programu. Kampaň…

Spotify prináša funkciu, na ktorú ľudia čakali celé roky. Pre všetkých ZADARMO

Autor: Kristína Sudorová

Bezstratový zvuk v Spotify Spotify konečne zavádza dlho avizovanú funkciu bezstratového zvuku, ktorá bola prvýkrát predstavená pod názvom HiFi už…

Brutálna NOVINKA na Slovensku. Veľký operátor spustil extrémne rýchly internet

Autor: Peter Hodal

Operátor UPC na trh uviedol internet s rýchlosťou 2,5 Gbit/s, čím otvára ďalšiu kapitolu v domácom broadband pripojení na Slovensku.…