Fantastická správa. Lidl pridá do každej predajne na Slovensku lákavú novinku

Autor: Kristína Sudorová Čítanie na 2 min.

Lidl s ambicióznymi cieľmi

Lidl v piatok oznámil správu, ktorá s určitosťou poteší takmer každého návštevníka potravín. Diskontný reťazec sa totiž podelil o svoje plány súvisiace s celkovou modernizáciou jeho predajní.  Gigant totiž chystá vybaviť všetky jeho predajne so samoobslužnými pokladňami.

Podľa slov obľúbeného obchodného reťazca disponuje pokladnicami takéhoto typu aktuálne až 85 percent predajní. Čoskoro však budú k nájdeniu v každom jednom Lidli po celom Slovensku. Expanzia prebieha v skutku závratným tempom a ambície reťazca sú naozaj odvážne. Nainštalovanie samoobslužných pokladní do kompletne všetkých predajní na našom  území chcú podľa všetkého stihnúť do februára budúceho roka.

Samoobslužné pokladne rozhodne nie sú žiadnou novinkou. Všetci zákazníci ich už dobre poznajú, keďže sa s nimi stretávajú takpovediac v každom druhom obchode. Na našom trhu ich používajú aj iní veľkí hráči, medzi ktorých patrí napríklad Tesco, Kaufland, Coop Jednota, Billa, Fresh, Yeme, Kraj, Metro či obchody ako OBI, IKEA a ďalší.

Zdroj: Unsplash

Lild reaguje na požiadavky zákazníkov

Samoobslužné pokladne patria k mimoriadne obľúbenej službe, ktorá je v dnešnej dobe už zaužívanou a stálou súčasťou nášho každodenného nákupu. Preto niet divu, že sa Lidl rozhodol takýmto výrazným spôsobom navýšiť ich počet.

Niektorým spotrebiteľom totiž vyhovuje viac, ak si svoj nákup sami nablokujú, skontrolujú a následne zaň zaplatia. Pre druhých predstavuje samoobslužná pokladňa istú formu efektívneho pohodlia, pri ktorom nemusia vystáť dlhé rady len preto, aby zaplatili za pár drobností. Podarí sa vám tak vybaviť menší nákup za podstatne kratší čas.

Údaje od samotného reťazca túto hypotézu iba potvrdzujú. „V tomto roku bolo v predajniach, v ktorých sme samoobslužné pokladnice zaviedli, aktuálne viac ako 40 percent všetkých transakcií realizovaných práve cez ne,“ uvádza Lidl.

Samozrejme, že preferencie zákazníkov nie sú jediným faktorom, ktorý podnieti veľké obchodné reťazce k takýmto rozhodnutiam. Celoplošné rozšírenie samoobslužných pokladní znamená istý benefit aj pre samotného obchodníka, ktorý tým šetrí finančné náklady na personálnych nákladoch.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Bývalý šéf Intelu chce urýchliť príchod Krista. Vyvíja kresťanskú AI

Autor: Kristína Sudorová

Pat Gelsinger mení svet technológií Bývalý generálny riaditeľ Intelu Pat Gelsinger po svojom odchode z čela technologického giganta zaujal verejnosť…

Telekom prináša pre státisíce majiteľov Android smartfónov úžasnú novinku

Autor: Slavomír Dzuričko

Takto to bude s eSIM po novom Telekom prichádza na konci roka s technologickou novinkou, ktorá zásadne zjednoduší používanie Android…

Netflix zakázal funkciu, ktorú používali milióny ľudí. Dôvod vás nahnevá

Autor: Peter

Netflix sa rozhodol k pomerne zásadnému kroku a priniesol novinku, ktorá sa nebude páčiť každému. Ak ste boli doteraz zvyknutí…

Sci-fi prepadák roka je online. Slováci ho nájdu na jedinej službe

Autor: Erik Košťany

Tron: Ares je online Za posledné roky sme boli opakovane svedkami, že sa filmy dostali do digitálneho priestoru nečakane skoro…

171 % nárast sledovanosti. Začiatok 5. série Stranger Things zlomil všetky rekordy Netflixu

Autor: Erik Košťany

Premiéra Stranger Things trhá rekordy Aktualizácia 03. decembra 2025: Je zvykom, že Netflix zverejňuje čísla svojich projektov za prvých 5…

WhatsApp sa kompletne zmení, takto bude služba fungovať po novom

Autor: Slavomír Dzuričko

Koniec telefónnych čísel ako primárnej identity Komunikačná aplikácia WhatsApp pripravuje zmenu, ktorá môže zmeniť spôsob, akým sa navzájom spájame. Namiesto…