Netflix takýto výsledok ešte nezažil. Druhá séria Squid Game pritiahla neskutočné množstvo ľudí

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Prekoná druhá séria Squid Game aktuálny rekord?

Streamovacia platforma Netflix zažíva obrovský úspech s druhou sériou populárneho seriálu Squid Game. Len za prvých 11 dní od uvedenia dosiahol seriál ohromujúcich 126,2 milióna zhliadnutí, čím stanovil nový rekord v histórii Netflixu. Upozornil na to portál Variety.

Druhá séria kultového juhokórejského seriálu zaznamenala fenomenálny štart s 68 miliónmi zhliadnutí počas prvých štyroch dní, čo predstavuje najúspešnejší televízny debut v histórii platformy. V nasledujúcom týždni pridala ďalších 58,2 milióna zhliadnutí, čím potvrdila svoj dominantný status.

Druhá séria sa okamžite po uvedení dostala medzi najsledovanejšie neanglické seriály na platforme a momentálne okupuje druhú priečku rebríčka. Pred ňou sa nachádza už len prvá séria Squid Game s 265,2 miliónmi zhliadnutí počas prvých 91 dní vysielania.

Squid Game: Season 2 | Official Trailer | Netflix

Očakáva sa, že druhá séria má reálnu šancu prekonať aj tento rekord, keďže jej zostáva ešte 80 dní na zhromažďovanie ďalších zhliadnutí. Fenomenálny úspech pokračovania navyše oživil záujem o prvú sériu, ktorá v sledovanom období zaznamenala 13,6 milióna nových zhliadnutí.

Úspech Squid Game sa prejavuje aj v celkovom rebríčku sledovanosti Netflixu, kde dominuje všetkým ostatným titulom bez ohľadu na jazyk či žáner. Tento juhokórejský fenomén tak opäť dokazuje, že kvalitný obsah dokáže prekonať jazykové bariéry a osloviť globálne publikum.

Ovplyvňuje budúcnost Netflixu

Zaujímavosťou je, že popularita druhej série pozitívne ovplyvňuje aj sledovanosť ďalších titulov na platforme. Medzi anglicky hovoriacimi seriálmi sa darí napríklad limitovanej sérii Missing You, ktorá vo svojich prvých piatich dňoch dosiahla 21,7 milióna zhliadnutí.

Predpokladá sa, že fenomenálny úspech Squid Game môže významne ovplyvniť budúcu produkčnú stratégiu Netflixu a ďalších streamovacích služieb. Ukazuje sa totiž, že investície do medzinárodného obsahu a originálnych príbehov sa môžu vyplatiť v podobe globálneho úspechu.

Čo pozerajú Slováci? TV vs. STREAMOVACIE SLUŽBY - ANKETA

Druhá séria Squid Game tak nielen pokračuje v úspechu svojho predchodcu, ale stanovuje nové štandardy v oblasti streamovacej zábavy. S pokračujúcim záujmom divákov a zostávajúcim časom na zber ďalších zhliadnutí je pravdepodobné, že tento juhokórejský fenomén ešte nepovedal svoje posledné slovo.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Honor aktualizuje svoje smartfóny na Slovensku. Tieto modely dostanú nový systém

Autor: Peter

Spoločnosť Honor nedávno oficiálne predstavila svoju najnovšiu nadstavbu pre smartfóny s názvom MagicOS 10, ktorá je postavená na operačnom systéme…

Historický TV moment na Slovensku. JOJ odvysiela najdrahší seriál sveta aj miliardový film

Autor: Kristína Sudorová

JOJ mieri na rok 2026 vo veľkom štýle Televízna skupina JOJ Group pripravuje na rok 2026 jednu z najbohatších programových…

Sony chystá novinku, ktorá opäť zmení herný priemysel. Xbox ju ponúka už roky

Autor: Peter

Spoločnosť Sony pravdepodobne pripravuje veľkú novinku podobnú konkurenčnému programu Xbox Play Anywhere. To by úplne zmenilo spôsob, ako hráči nakupujú…

Hráči sa už smejú. GTA 6 opäť odložili

Autor: Peter

GTA 6 bolo znovu odložené Aktualizácia 07. novembra 2025: Milióny hráčov po celom svete netrpezlivo čakajú na vydanie ďalšieho titulu…

Samsung vyťahuje eso z rukáva. Smart hodinky vám pripomenú kritický návyk pri jedení

Autor: Slavomír Dzuričko

Nové hodinky Samsung Galaxy Watch povedia, či potrebujete jesť viac zeleniny Nositeľné zariadenia už s takmer klinickou presnosťou zvládli sledovanie…

Mimozemské sondy môžu byť v našej sústave, vedci predvídajú ich správanie

Autor: Roland Tokoly

Starý koncept, nové možnosti Myšlienka, že vysoko vyspelé civilizácie by mohli skúmať vesmír pomocou samoreplikujúcich sa strojov, má korene ešte…