Netflix takýto výsledok ešte nezažil. Druhá séria Squid Game pritiahla neskutočné množstvo ľudí

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Prekoná druhá séria Squid Game aktuálny rekord?

Streamovacia platforma Netflix zažíva obrovský úspech s druhou sériou populárneho seriálu Squid Game. Len za prvých 11 dní od uvedenia dosiahol seriál ohromujúcich 126,2 milióna zhliadnutí, čím stanovil nový rekord v histórii Netflixu. Upozornil na to portál Variety.

Druhá séria kultového juhokórejského seriálu zaznamenala fenomenálny štart s 68 miliónmi zhliadnutí počas prvých štyroch dní, čo predstavuje najúspešnejší televízny debut v histórii platformy. V nasledujúcom týždni pridala ďalších 58,2 milióna zhliadnutí, čím potvrdila svoj dominantný status.

Druhá séria sa okamžite po uvedení dostala medzi najsledovanejšie neanglické seriály na platforme a momentálne okupuje druhú priečku rebríčka. Pred ňou sa nachádza už len prvá séria Squid Game s 265,2 miliónmi zhliadnutí počas prvých 91 dní vysielania.

Očakáva sa, že druhá séria má reálnu šancu prekonať aj tento rekord, keďže jej zostáva ešte 80 dní na zhromažďovanie ďalších zhliadnutí. Fenomenálny úspech pokračovania navyše oživil záujem o prvú sériu, ktorá v sledovanom období zaznamenala 13,6 milióna nových zhliadnutí.

Úspech Squid Game sa prejavuje aj v celkovom rebríčku sledovanosti Netflixu, kde dominuje všetkým ostatným titulom bez ohľadu na jazyk či žáner. Tento juhokórejský fenomén tak opäť dokazuje, že kvalitný obsah dokáže prekonať jazykové bariéry a osloviť globálne publikum.

Ovplyvňuje budúcnost Netflixu

Zaujímavosťou je, že popularita druhej série pozitívne ovplyvňuje aj sledovanosť ďalších titulov na platforme. Medzi anglicky hovoriacimi seriálmi sa darí napríklad limitovanej sérii Missing You, ktorá vo svojich prvých piatich dňoch dosiahla 21,7 milióna zhliadnutí.

Predpokladá sa, že fenomenálny úspech Squid Game môže významne ovplyvniť budúcu produkčnú stratégiu Netflixu a ďalších streamovacích služieb. Ukazuje sa totiž, že investície do medzinárodného obsahu a originálnych príbehov sa môžu vyplatiť v podobe globálneho úspechu.

Druhá séria Squid Game tak nielen pokračuje v úspechu svojho predchodcu, ale stanovuje nové štandardy v oblasti streamovacej zábavy. S pokračujúcim záujmom divákov a zostávajúcim časom na zber ďalších zhliadnutí je pravdepodobné, že tento juhokórejský fenomén ešte nepovedal svoje posledné slovo.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Hry o život sú späť v dychberúcej ukážke. Film posunie brutalitu na novú úroveň

Autor: Erik Košťany

Trailer na Hry o život: Úsvit žrebovania Spoločnosť Lionsgate nečakane priniesla trailer na nové Hry o život. Tentokrát sa odohrávajú 24…

Nová Mafia prichádza s aktualizáciou, na ktorú všetci čakali

Autor: Erik Košťany

Update hry Mafia: The Old Country Nová Mafia prišla v auguste sa veľkého burácania fanúšikov. Mnohí si pochvaľovali prequel, ktorý…

Veľká slovenská banka kompletne mení všetko, čo každodenne používate

Autor: Peter

VÚB banka v týchto dňoch pristupuje k ráznemu kroku, ktorý avizovala už dlhší čas. Svojich klientov pomaly presúva na úplne…

SSD budúcnosti. Kingston predstavil superkompaktný disk bez káblov s 2 konektormi

Autor: Kristína Sudorová

Toto nie je obyčajná „fleška“ Kingston nedávno uviedol na trh veľmi zaujímavý produkt. Vonkajším vzhľadom pripomína obyčajný USB kľúč, no…

Slováci hlásia VÁŽNE problémy pri sledovaní Markízy

Autor: Peter

Televíziu Markíza je možné sledovať viacerými spôsobmi. Jedným z nich je aj online stream, ktorý je bezplatný a nachádza sa…

Začína éra odomykania mobilov „poslepiačky“. Celý displej bude čítačka odtlačkov

Autor: Slavomír Dzuričko

Odomykanie „poslepiačky“: Displej ako čítačka odtlačkov po celej ploche Výrobcovia displejov údajne pracujú na revolučnej technológii. Nový panel dokáže pôsobiť…