Netflix takýto výsledok ešte nezažil. Druhá séria Squid Game pritiahla neskutočné množstvo ľudí

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Prekoná druhá séria Squid Game aktuálny rekord?

Streamovacia platforma Netflix zažíva obrovský úspech s druhou sériou populárneho seriálu Squid Game. Len za prvých 11 dní od uvedenia dosiahol seriál ohromujúcich 126,2 milióna zhliadnutí, čím stanovil nový rekord v histórii Netflixu. Upozornil na to portál Variety.

Druhá séria kultového juhokórejského seriálu zaznamenala fenomenálny štart s 68 miliónmi zhliadnutí počas prvých štyroch dní, čo predstavuje najúspešnejší televízny debut v histórii platformy. V nasledujúcom týždni pridala ďalších 58,2 milióna zhliadnutí, čím potvrdila svoj dominantný status.

Druhá séria sa okamžite po uvedení dostala medzi najsledovanejšie neanglické seriály na platforme a momentálne okupuje druhú priečku rebríčka. Pred ňou sa nachádza už len prvá séria Squid Game s 265,2 miliónmi zhliadnutí počas prvých 91 dní vysielania.

Squid Game: Season 2 | Official Trailer | Netflix

Očakáva sa, že druhá séria má reálnu šancu prekonať aj tento rekord, keďže jej zostáva ešte 80 dní na zhromažďovanie ďalších zhliadnutí. Fenomenálny úspech pokračovania navyše oživil záujem o prvú sériu, ktorá v sledovanom období zaznamenala 13,6 milióna nových zhliadnutí.

Úspech Squid Game sa prejavuje aj v celkovom rebríčku sledovanosti Netflixu, kde dominuje všetkým ostatným titulom bez ohľadu na jazyk či žáner. Tento juhokórejský fenomén tak opäť dokazuje, že kvalitný obsah dokáže prekonať jazykové bariéry a osloviť globálne publikum.

Ovplyvňuje budúcnost Netflixu

Zaujímavosťou je, že popularita druhej série pozitívne ovplyvňuje aj sledovanosť ďalších titulov na platforme. Medzi anglicky hovoriacimi seriálmi sa darí napríklad limitovanej sérii Missing You, ktorá vo svojich prvých piatich dňoch dosiahla 21,7 milióna zhliadnutí.

Predpokladá sa, že fenomenálny úspech Squid Game môže významne ovplyvniť budúcu produkčnú stratégiu Netflixu a ďalších streamovacích služieb. Ukazuje sa totiž, že investície do medzinárodného obsahu a originálnych príbehov sa môžu vyplatiť v podobe globálneho úspechu.

Čo pozerajú Slováci? TV vs. STREAMOVACIE SLUŽBY - ANKETA

Druhá séria Squid Game tak nielen pokračuje v úspechu svojho predchodcu, ale stanovuje nové štandardy v oblasti streamovacej zábavy. S pokračujúcim záujmom divákov a zostávajúcim časom na zber ďalších zhliadnutí je pravdepodobné, že tento juhokórejský fenomén ešte nepovedal svoje posledné slovo.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Koniec bariér medzi iOS a Androidom: Dáta prenesiete ľahšie ako kedykoľvek

Autor: Kristína Sudorová

Apple a Google spájajú sily Apple a Google sa rozhodli spraviť veľký krok, ktorý by mohol odstrániť doterajšie „ekosystémové bariéry“…

Honor prichádza s vianočnou kampaňou na zamyslenie. Pripomína silu ľudských vzťahov

Autor: Peter

V predvianočnom zhone sa neraz necháme uniesť nákupnými zoznamami, termínmi a povinnosťami, ktoré nás odvádzajú od podstaty sviatkov. Spoločnosť HONOR…

Netflix v ohrození, úhlavný konkurent vytasil nepriateľskú ponuku na odkúpenie Warner Bros.

Autor: Erik Košťany

Paramount ponúka cez 100 miliárd pre Warner Bros. Napriek tomu, že dohoda o odkúpení jedného z najväčších svetových štúdií je…

Začína mazanie Gmail účtov. Toto spravte, inak stratíte fotografie, e-maily aj súbory

Autor: Slavomír Dzuričko

Rozsiahla iniciatíva zo strany Googlu Google spustil rozsiahlu iniciatívu vymazávania neaktívnych účtov, najmä tých, ktoré boli dlhodobo nepoužívané. Ak sa…

Dron poškodil ochranný kryt nad Černobyľom. Kryt je oslabený, no radiácia neuniká

Autor: Peter Hodal

Ochranný kryt nad reaktorom černobyľskej jadrovej elektrárne, ktorý mal na celé desaťročia uzavrieť následky najväčšej jadrovej havárie v dejinách, po…

Finálne najobľúbenejšieho seriálu súčasnosti je tu. Čaká nás epický koniec (VIDEO)

Autor: Erik Košťany

Trailer na 5. sériu The Boys Po dlhom čakaní dostávame prvý trailer na 5. sériu The Boys. Vieme, že pôjde…