Netflix takýto výsledok ešte nezažil. Druhá séria Squid Game pritiahla neskutočné množstvo ľudí

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Prekoná druhá séria Squid Game aktuálny rekord?

Streamovacia platforma Netflix zažíva obrovský úspech s druhou sériou populárneho seriálu Squid Game. Len za prvých 11 dní od uvedenia dosiahol seriál ohromujúcich 126,2 milióna zhliadnutí, čím stanovil nový rekord v histórii Netflixu. Upozornil na to portál Variety.

Druhá séria kultového juhokórejského seriálu zaznamenala fenomenálny štart s 68 miliónmi zhliadnutí počas prvých štyroch dní, čo predstavuje najúspešnejší televízny debut v histórii platformy. V nasledujúcom týždni pridala ďalších 58,2 milióna zhliadnutí, čím potvrdila svoj dominantný status.

Druhá séria sa okamžite po uvedení dostala medzi najsledovanejšie neanglické seriály na platforme a momentálne okupuje druhú priečku rebríčka. Pred ňou sa nachádza už len prvá séria Squid Game s 265,2 miliónmi zhliadnutí počas prvých 91 dní vysielania.

Očakáva sa, že druhá séria má reálnu šancu prekonať aj tento rekord, keďže jej zostáva ešte 80 dní na zhromažďovanie ďalších zhliadnutí. Fenomenálny úspech pokračovania navyše oživil záujem o prvú sériu, ktorá v sledovanom období zaznamenala 13,6 milióna nových zhliadnutí.

Úspech Squid Game sa prejavuje aj v celkovom rebríčku sledovanosti Netflixu, kde dominuje všetkým ostatným titulom bez ohľadu na jazyk či žáner. Tento juhokórejský fenomén tak opäť dokazuje, že kvalitný obsah dokáže prekonať jazykové bariéry a osloviť globálne publikum.

Ovplyvňuje budúcnost Netflixu

Zaujímavosťou je, že popularita druhej série pozitívne ovplyvňuje aj sledovanosť ďalších titulov na platforme. Medzi anglicky hovoriacimi seriálmi sa darí napríklad limitovanej sérii Missing You, ktorá vo svojich prvých piatich dňoch dosiahla 21,7 milióna zhliadnutí.

Predpokladá sa, že fenomenálny úspech Squid Game môže významne ovplyvniť budúcu produkčnú stratégiu Netflixu a ďalších streamovacích služieb. Ukazuje sa totiž, že investície do medzinárodného obsahu a originálnych príbehov sa môžu vyplatiť v podobe globálneho úspechu.

Druhá séria Squid Game tak nielen pokračuje v úspechu svojho predchodcu, ale stanovuje nové štandardy v oblasti streamovacej zábavy. S pokračujúcim záujmom divákov a zostávajúcim časom na zber ďalších zhliadnutí je pravdepodobné, že tento juhokórejský fenomén ešte nepovedal svoje posledné slovo.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Uniknuté dáta hovoria jasne. Súboj PlayStation 6 a nového Xbox bude mať jasného víťaza

Autor: Erik Košťany

Nový Xbox bude výkonnejší ako PlayStation 6 Len pred niekoľkými dňami prišla informácia, aké budú možnosti konzoly novej generácie od…

Apple opäť zabil konkurenciu. Nový M5 čip posúva výkon šialeným tempom

Autor: Slavomír Dzuričko

Apple prináša novú generáciu procesoru M5 Apple oficiálne odhalil novú generáciu čipu M5, ktorý je navrhnutý s cieľom výrazne posilniť…

Má Xiaomi lepší smartfón ako je iPhone 17 Pro Max? MKBHD prekvapil verejnosť

Autor: Slavomír Dzuričko

iPhone, ale lepší? MKBHD ide do detailov Vo svojom najnovšom videu pod názvom technologický YouTuber MKBHD rozoberá silné a slabé…

Sánka dole. Toto zariadenie je splnený sen hráčov

Autor: Peter

EXKLUZÍVNA VIDEO RECENZIA Prenosné herné konzoly dnes už ponúkajú naozaj poriadny výkon a plnohodnotné hranie aj na cestách. Spoločnosť Asus…

Stačí, že máte zapnutý displej. Toto je nová chyba Androidu, ktorá vám ukradne všetky údaje

Autor: Peter

Bezpečnostní experti objavili úplne nový spôsob útoku, ktorý dokáže spôsobiť majiteľom Android zariadení nepríjemné problémy. Dostal názov Pixnapping a škodlivým…

RECENZIA: Vreckový PC, pri ktorom si Slováci už na herné notebooky ani nespomenú

Autor: Matej Krajčovič

Recenzia na ROG Xbox Ally X Trendy hlásajú, že najnovšie hry chcú dnes fanúšikovia gamingu hrávať doslova kdekoľvek. Počas ciest…