Netflix takýto výsledok ešte nezažil. Druhá séria Squid Game pritiahla neskutočné množstvo ľudí

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Prekoná druhá séria Squid Game aktuálny rekord?

Streamovacia platforma Netflix zažíva obrovský úspech s druhou sériou populárneho seriálu Squid Game. Len za prvých 11 dní od uvedenia dosiahol seriál ohromujúcich 126,2 milióna zhliadnutí, čím stanovil nový rekord v histórii Netflixu. Upozornil na to portál Variety.

Druhá séria kultového juhokórejského seriálu zaznamenala fenomenálny štart s 68 miliónmi zhliadnutí počas prvých štyroch dní, čo predstavuje najúspešnejší televízny debut v histórii platformy. V nasledujúcom týždni pridala ďalších 58,2 milióna zhliadnutí, čím potvrdila svoj dominantný status.

Druhá séria sa okamžite po uvedení dostala medzi najsledovanejšie neanglické seriály na platforme a momentálne okupuje druhú priečku rebríčka. Pred ňou sa nachádza už len prvá séria Squid Game s 265,2 miliónmi zhliadnutí počas prvých 91 dní vysielania.

Očakáva sa, že druhá séria má reálnu šancu prekonať aj tento rekord, keďže jej zostáva ešte 80 dní na zhromažďovanie ďalších zhliadnutí. Fenomenálny úspech pokračovania navyše oživil záujem o prvú sériu, ktorá v sledovanom období zaznamenala 13,6 milióna nových zhliadnutí.

Úspech Squid Game sa prejavuje aj v celkovom rebríčku sledovanosti Netflixu, kde dominuje všetkým ostatným titulom bez ohľadu na jazyk či žáner. Tento juhokórejský fenomén tak opäť dokazuje, že kvalitný obsah dokáže prekonať jazykové bariéry a osloviť globálne publikum.

Ovplyvňuje budúcnost Netflixu

Zaujímavosťou je, že popularita druhej série pozitívne ovplyvňuje aj sledovanosť ďalších titulov na platforme. Medzi anglicky hovoriacimi seriálmi sa darí napríklad limitovanej sérii Missing You, ktorá vo svojich prvých piatich dňoch dosiahla 21,7 milióna zhliadnutí.

Predpokladá sa, že fenomenálny úspech Squid Game môže významne ovplyvniť budúcu produkčnú stratégiu Netflixu a ďalších streamovacích služieb. Ukazuje sa totiž, že investície do medzinárodného obsahu a originálnych príbehov sa môžu vyplatiť v podobe globálneho úspechu.

Druhá séria Squid Game tak nielen pokračuje v úspechu svojho predchodcu, ale stanovuje nové štandardy v oblasti streamovacej zábavy. S pokračujúcim záujmom divákov a zostávajúcim časom na zber ďalších zhliadnutí je pravdepodobné, že tento juhokórejský fenomén ešte nepovedal svoje posledné slovo.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Vyšiel prvý trailer k filmu Štúr. Ľudia sa na epické spracovanie nevedia vynadívať (VIDEO)

Autor: Slavomír Dzuričko

Láska a politika v centre príbehu Historická snímka „Štúr“ od režisérky Mariany Čengel Solčanskej vstupuje do verejného priestoru prvým trailerom,…

Do semaforu pridajú štvrtú farbu. Biele svetlo zavedie jasné pravidlo

Autor: Peter

Aj malé deti dnes poznajú tri farby semaforu - červená, oranžová a zelená. Internetom sa momentálne šíria rôzne informácie o…

Dnešný futbal na STVR nebude. Kde si pozriete zápas Slovenska?

Autor: Slavomír Dzuričko

Prečo zápas nenájdete na STVR, ale na súkromnej TV? Podľa aktuálnych informácií nadchádzajúci kvalifikačný zápas Slovensko - Nemecko na Majstrovstvá…

Tieto slúchadlá za 149 € vám dokážu, že AirPody zahodíte do koša

Autor: Peter Hodal

Neverili sme vlastným ušiam Google sa s modelom Pixel Buds 2a pokúša prerobiť predstavu o tom, čo môže ponúknuť stredná…

Najväčšie prekvapenie za roky. Seriál s 0 % hodnotením sa stal absolútnym hitom

Autor: Kristína Sudorová

Najviac kritizovaný seriál sezóny prekvapil Keď sa televízna jeseň rozbehla naplno, málokto by čakal, že jedným z jej najväčších prekvapení…

2 miliardy hesiel skončili v rukách hackerov. Je medzi nimi aj vaše? (+overenie)

Autor: Kristína Sudorová

Ukradli takmer 2 miliardy hesiel Troy Hunt, zakladateľ služby Have I Been Pwned (HIBP), nedávno oznámil, že spracoval jednu z…