Netflix takýto výsledok ešte nezažil. Druhá séria Squid Game pritiahla neskutočné množstvo ľudí

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Prekoná druhá séria Squid Game aktuálny rekord?

Streamovacia platforma Netflix zažíva obrovský úspech s druhou sériou populárneho seriálu Squid Game. Len za prvých 11 dní od uvedenia dosiahol seriál ohromujúcich 126,2 milióna zhliadnutí, čím stanovil nový rekord v histórii Netflixu. Upozornil na to portál Variety.

Druhá séria kultového juhokórejského seriálu zaznamenala fenomenálny štart s 68 miliónmi zhliadnutí počas prvých štyroch dní, čo predstavuje najúspešnejší televízny debut v histórii platformy. V nasledujúcom týždni pridala ďalších 58,2 milióna zhliadnutí, čím potvrdila svoj dominantný status.

Druhá séria sa okamžite po uvedení dostala medzi najsledovanejšie neanglické seriály na platforme a momentálne okupuje druhú priečku rebríčka. Pred ňou sa nachádza už len prvá séria Squid Game s 265,2 miliónmi zhliadnutí počas prvých 91 dní vysielania.

Očakáva sa, že druhá séria má reálnu šancu prekonať aj tento rekord, keďže jej zostáva ešte 80 dní na zhromažďovanie ďalších zhliadnutí. Fenomenálny úspech pokračovania navyše oživil záujem o prvú sériu, ktorá v sledovanom období zaznamenala 13,6 milióna nových zhliadnutí.

Úspech Squid Game sa prejavuje aj v celkovom rebríčku sledovanosti Netflixu, kde dominuje všetkým ostatným titulom bez ohľadu na jazyk či žáner. Tento juhokórejský fenomén tak opäť dokazuje, že kvalitný obsah dokáže prekonať jazykové bariéry a osloviť globálne publikum.

Ovplyvňuje budúcnost Netflixu

Zaujímavosťou je, že popularita druhej série pozitívne ovplyvňuje aj sledovanosť ďalších titulov na platforme. Medzi anglicky hovoriacimi seriálmi sa darí napríklad limitovanej sérii Missing You, ktorá vo svojich prvých piatich dňoch dosiahla 21,7 milióna zhliadnutí.

Predpokladá sa, že fenomenálny úspech Squid Game môže významne ovplyvniť budúcu produkčnú stratégiu Netflixu a ďalších streamovacích služieb. Ukazuje sa totiž, že investície do medzinárodného obsahu a originálnych príbehov sa môžu vyplatiť v podobe globálneho úspechu.

Druhá séria Squid Game tak nielen pokračuje v úspechu svojho predchodcu, ale stanovuje nové štandardy v oblasti streamovacej zábavy. S pokračujúcim záujmom divákov a zostávajúcim časom na zber ďalších zhliadnutí je pravdepodobné, že tento juhokórejský fenomén ešte nepovedal svoje posledné slovo.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Netflix to nezvládol. Rekordný záujem o Stranger Things položil servery

Autor: Erik Košťany

Premiéra Stranger Things zhodila Netflix Začiatok konca príbehov z Hawkinsu si chcelo pozrieť okamžite, v minútu uvedenia, viac ako 70-tisíc…

AKTUÁLNE: Operáror spustil ponuku roka, desiatky TV staníc a streamovacia služba za 1,99 €

Autor: Erik Košťany

Vianočná ponuka služby Skylink Poriadna porcia streamovania či „šťastné a streamované“. To sú heslá, ktorými prichádza viaočná ponuka od televízie…

Slovenskí hráči majú unikátnu šancu. Takto získate zadarmo nadupaný hardvér aj hry

Autor: Matej Krajčovič

ROG rozbieha skvelú iniciatívu, hráči sú nadšení Zdá sa, že herná značka ROG pokračuje vo svojej obrovskej ofenzíve s cieľom získať…

Skladateľný iPhone nebude mať prehyb na displeji. Z ceny ale padnete do kolien

Autor: Slavomír Dzuričko

Skladací iPhone podľa analytikov prekročí cenou astronomickú hranicu Analytici z Fubon Research odhadujú, že prvý skladací iPhone, pravdepodobne nazývaný iPhone…

Toto tu ešte nebolo. Donald Trump si vyžiadal pokračovanie jednej z najikonickejších filmových sérií

Autor: Erik Košťany

Vznikne Križovatka smrti 4 Pokračovania po rokoch či dokonca dekádach sú v Hollywoode trendom. Avšak po prvý raz sa stalo,…

Je koniec súkromiu. EÚ schválila zákon, ktorý „prečíta vaše správy“

Autor: Peter

Európska únia urobila ďalší významný krok v boji proti sexuálnemu zneužívaniu detí v online priestore. Zástupcovia členských štátov sa dohodli…