Nakupujete tu extrémne lacno. Obľúbený reťazec spúšťa na Slovensku e-shop

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Lacný e-shop prichádza na Slovensko

Významná správa pre slovenských spotrebiteľov prichádza od spoločnosti KiK, ktorá sa chystá spustiť svoj prvý e-shop na Slovensku. Po úspešnom štarte internetového obchodu v Českej republike na jeseň 2023 sa spoločnosť rozhodla rozšíriť svoje online aktivity aj na slovenský trh. Informuje o tom portál tvnoviny.sk.

Martin Šatný, konateľ KiKu pre Česko a Slovensko, potvrdil tieto plány, aj keď presný termín spustenia zatiaľ nie je stanovený. „Spustenie e-shopu je komplexný proces, ktorý si vyžaduje dôkladnú prípravu. Môžeme však potvrdiť, že slovenský e-shop je jednou z našich priorít, či už to bude v roku 2025 alebo neskôr,“ uviedol Šatný.

Konkurenčný reťazec Pepco, ktorý je momentálne lídrom na slovenskom trhu s diskontným tovarom, zatiaľ zostáva pri tradičnom predaji v kamenných predajniach. Hovorkyňa spoločnosti Barbara Berecz priznáva, že o e-shope uvažujú, ale v súčasnosti sa sústreďujú na vylepšovanie zákazníckej skúsenosti v existujúcich predajniach.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Ktorý reťazec je favoritom na slovenskom trhu?

Diskontný segment na Slovensku zaznamenáva v posledných rokoch výrazný rast. Čísla hovoria jasnou rečou – len v minulom roku dosiahlo Pepco zisk 16,25 milióna eur, Tedi 10,31 milióna eur a KiK 5 miliónov eur. Tieto výsledky potvrdzujú, že Slováci majú záujem o cenovo dostupný tovar rôzneho druhu, od oblečenia cez domáce potreby až po elektroniku a cukrovinky.

Slovenský maloobchodný trh čakajú v najbližšom období ďalšie zmeny. V roku 2025 sa chystá vstup nových hráčov – reťazcov Woolworth a Dealz. Nedávny príchod spoločnosti Action, ktorá už otvorila niekoľko predajní v rôznych slovenských mestách, taktiež svedčí o atraktivite slovenského trhu pre diskontné reťazce.

Rozhodnutie KiKu spustiť e-shop predstavuje významný míľnik v digitalizácii diskontného predaja na Slovensku. Pre zákazníkov to znamená možnosť pohodlného nakupovania z domova, širší výber tovaru a lepšiu dostupnosť produktov aj v lokalitách, kde sa nenachádzajú kamenné predajne.

Tento krok by mohol vyvolať reťazovú reakciu aj u ostatných diskontných predajcov. V súčasnej dobe, keď online nakupovanie zaznamenáva neustály rast, môže byť absencia e-shopu významnou konkurenčnou nevýhodou.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

82,7 miliárd dolárov. Netflix kupuje Warner Bros. a Hollywood sa búri

Autor: Erik Košťany

Netflix vyhral súboj o Warner Bros. Posledné mesiace sa v Hollywoode ostro sleduje súboj o jedno z najväčších štúdií. Netflix…

Slovensko na technologickom vrchole. Operátor spustil niečo, čo Európa ešte nevidela

Autor: Peter

Telekom ako pvôbec prvý v Európe odštartoval 50G-PON pripojenie mobilných základňových staníc, čo ho posúva na čelo technologických inovácií. Spoločne…

Koniec ikony: Známa značka končí, ceny hardvéru rastú do nebies

Autor: Peter

Americký výrobca pamäťových čipov Micron Technology oznámill, že ukončí svoje aktivity v spotrebiteľskom segmente a naplno sa zameria na výrobu…

Ruský kozmonaut na ISS nepoletí, pri tréningu v USA spravil obrovský prešľap

Autor: Roland Tokoly

Podozrenie zo špehovania Ruský kozmonaut Oleg Artemjev mal byť súčasťou pripravovanej misie Crew 12, ktorú na Medzinárodnú vesmírnu stanicu vynesie…

Varovanie pre Slovákov: Ak vlastníte tento Xiaomi produkt, prestaňte ho používať a vráťte ho

Autor: Slavomír Dzuričko

Xiaomi upozorňuje: Niektoré powerbanky sťahuje z trhu pre bezpečnostné riziko Xiaomi vydalo oficiálne oznámenie o stiahnutí vybraných sérií powerbaniek, konkrétne…

Chcete nový notebook, urobte to hneď. Ceny budú šialené vysoké

Autor: Peter

Trh s operačnými pamäťami RAM prechádza najhlbšou štrukturálnou zmenou za poslednú dekádu. Výrobcovia presúvajú svoje kapacity z bežných DDR a…