Nakupujete tu extrémne lacno. Obľúbený reťazec spúšťa na Slovensku e-shop

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Lacný e-shop prichádza na Slovensko

Významná správa pre slovenských spotrebiteľov prichádza od spoločnosti KiK, ktorá sa chystá spustiť svoj prvý e-shop na Slovensku. Po úspešnom štarte internetového obchodu v Českej republike na jeseň 2023 sa spoločnosť rozhodla rozšíriť svoje online aktivity aj na slovenský trh. Informuje o tom portál tvnoviny.sk.

Martin Šatný, konateľ KiKu pre Česko a Slovensko, potvrdil tieto plány, aj keď presný termín spustenia zatiaľ nie je stanovený. „Spustenie e-shopu je komplexný proces, ktorý si vyžaduje dôkladnú prípravu. Môžeme však potvrdiť, že slovenský e-shop je jednou z našich priorít, či už to bude v roku 2025 alebo neskôr,“ uviedol Šatný.

Konkurenčný reťazec Pepco, ktorý je momentálne lídrom na slovenskom trhu s diskontným tovarom, zatiaľ zostáva pri tradičnom predaji v kamenných predajniach. Hovorkyňa spoločnosti Barbara Berecz priznáva, že o e-shope uvažujú, ale v súčasnosti sa sústreďujú na vylepšovanie zákazníckej skúsenosti v existujúcich predajniach.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Ktorý reťazec je favoritom na slovenskom trhu?

Diskontný segment na Slovensku zaznamenáva v posledných rokoch výrazný rast. Čísla hovoria jasnou rečou – len v minulom roku dosiahlo Pepco zisk 16,25 milióna eur, Tedi 10,31 milióna eur a KiK 5 miliónov eur. Tieto výsledky potvrdzujú, že Slováci majú záujem o cenovo dostupný tovar rôzneho druhu, od oblečenia cez domáce potreby až po elektroniku a cukrovinky.

Slovenský maloobchodný trh čakajú v najbližšom období ďalšie zmeny. V roku 2025 sa chystá vstup nových hráčov – reťazcov Woolworth a Dealz. Nedávny príchod spoločnosti Action, ktorá už otvorila niekoľko predajní v rôznych slovenských mestách, taktiež svedčí o atraktivite slovenského trhu pre diskontné reťazce.

Rozhodnutie KiKu spustiť e-shop predstavuje významný míľnik v digitalizácii diskontného predaja na Slovensku. Pre zákazníkov to znamená možnosť pohodlného nakupovania z domova, širší výber tovaru a lepšiu dostupnosť produktov aj v lokalitách, kde sa nenachádzajú kamenné predajne.

Tento krok by mohol vyvolať reťazovú reakciu aj u ostatných diskontných predajcov. V súčasnej dobe, keď online nakupovanie zaznamenáva neustály rast, môže byť absencia e-shopu významnou konkurenčnou nevýhodou.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Tajná služba panikári: Trump na súkromnom iPhone zdvíha hovory od cudzincov

Autor: Peter Steigauf

Bezpečnostné riziko v Oválnej pracovni Donald Trump, známy svojím nekonvenčným štýlom vystupovania, opäť raz púta pozornosť. Tentoraz je dôvodom Trumpov…

Historická zmena budíkov v iOS 26. Apple vyriešil hlúpu vlastnosť systému

Autor: Tomáš

Apple je známy svojim konzervatívnym prístupom k dizajnu a jeho prispôsobovaniu. Spoločnosť si totiž myslí, že presne vie, čo používatelia…

Sociálna poisťovňa mení platby odvodov: Pozor, takto ich uhradíte po novom

Autor: Peter Steigauf

Dôležité online zmeny pre živnostníkov Sociálna poisťovňa pokračuje v elektronizácii svojich služieb. V týchto dňoch zavádza do prevádzky zaujímavé novinky.…

Najkontroverznejší film roka je online. Dostal 1,8 bodov z 10

Autor: Kristína Sudorová

Sklamanie roka už aj z pohodlia vášho domova Streamovacia služba Disney+ pridáva do svojho repertoáru novú hranú verziu starej-dobrej rozprávkovej…

Smartfóny v EÚ sa zmenia na nepoznanie. Prichádzajú energetické štítky a ďalšie pravidlá

Autor: Kristína Sudorová

Dotknú sa úplne každého Na obzore je veľká zmena. Od 20. júla 2025 totiž vstupujú v Európskej únii do platnosti…

Apple Watch fungujú na Androide. Čínsky výrobca našiel zlomový kľúč

Autor: Peter

Ekosystém Applu je mimoriadne zatvorený a len tak hocikoho americká spoločnosť doň nepustí. Z tohto dôvodu momentálne prežíva náročnejšie obdobie…