Nakupujete tu extrémne lacno. Obľúbený reťazec spúšťa na Slovensku e-shop

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Lacný e-shop prichádza na Slovensko

Významná správa pre slovenských spotrebiteľov prichádza od spoločnosti KiK, ktorá sa chystá spustiť svoj prvý e-shop na Slovensku. Po úspešnom štarte internetového obchodu v Českej republike na jeseň 2023 sa spoločnosť rozhodla rozšíriť svoje online aktivity aj na slovenský trh. Informuje o tom portál tvnoviny.sk.

Martin Šatný, konateľ KiKu pre Česko a Slovensko, potvrdil tieto plány, aj keď presný termín spustenia zatiaľ nie je stanovený. „Spustenie e-shopu je komplexný proces, ktorý si vyžaduje dôkladnú prípravu. Môžeme však potvrdiť, že slovenský e-shop je jednou z našich priorít, či už to bude v roku 2025 alebo neskôr,“ uviedol Šatný.

Konkurenčný reťazec Pepco, ktorý je momentálne lídrom na slovenskom trhu s diskontným tovarom, zatiaľ zostáva pri tradičnom predaji v kamenných predajniach. Hovorkyňa spoločnosti Barbara Berecz priznáva, že o e-shope uvažujú, ale v súčasnosti sa sústreďujú na vylepšovanie zákazníckej skúsenosti v existujúcich predajniach.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Ktorý reťazec je favoritom na slovenskom trhu?

Diskontný segment na Slovensku zaznamenáva v posledných rokoch výrazný rast. Čísla hovoria jasnou rečou – len v minulom roku dosiahlo Pepco zisk 16,25 milióna eur, Tedi 10,31 milióna eur a KiK 5 miliónov eur. Tieto výsledky potvrdzujú, že Slováci majú záujem o cenovo dostupný tovar rôzneho druhu, od oblečenia cez domáce potreby až po elektroniku a cukrovinky.

Slovenský maloobchodný trh čakajú v najbližšom období ďalšie zmeny. V roku 2025 sa chystá vstup nových hráčov – reťazcov Woolworth a Dealz. Nedávny príchod spoločnosti Action, ktorá už otvorila niekoľko predajní v rôznych slovenských mestách, taktiež svedčí o atraktivite slovenského trhu pre diskontné reťazce.

Rozhodnutie KiKu spustiť e-shop predstavuje významný míľnik v digitalizácii diskontného predaja na Slovensku. Pre zákazníkov to znamená možnosť pohodlného nakupovania z domova, širší výber tovaru a lepšiu dostupnosť produktov aj v lokalitách, kde sa nenachádzajú kamenné predajne.

Tento krok by mohol vyvolať reťazovú reakciu aj u ostatných diskontných predajcov. V súčasnej dobe, keď online nakupovanie zaznamenáva neustály rast, môže byť absencia e-shopu významnou konkurenčnou nevýhodou.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Apple povolí doteraz nepredstaviteľnú funkciu. Čaká na ňu skoro každý na svete

Autor: Peter

Apple je spoločnosťou, ktorá si svoj ekosystém drží nakrátko. Zatiaľ čo vlastné zariadenia v ňom fungujú výborne, tie konkurenčné až…

Slováci dostanú novú TV. Nevyžaduje žiadny internet a pokryje 97 % Slovenska

Autor: Peter

Spoločnosť SWAN, ktorá na Slovensku prevádzkuje operátora 4ka, oznámila strategickú spoluprácu so spoločnosťou Towercom. Vďaka najväčšiemu prevádzkovateľovi terestriálnej vysielacej infraštruktúry…

Samsung prináša na Slovensko revolúciu v odomykaní a štartovaní auta

Autor: Peter

Vodiči vybraných vozidiel získajú v aplikácii Samsung Wallet intuitívny a bezpečný prístup k svojim vozidlám prostredníctvom jednoduchého používateľského rozhrania. Majitelia…

Slováci zariadenia tejto značky kupovali na tisíce, teraz zbankrotovala

Autor: Kristína Sudorová

iRobot vyhlásil bankrot Aktualizované 15.12.2025: iRobot, americký výrobca ikonických robotických vysávačov Roomba, v nedeľu 14. decembra 2025 podal žiadosť o…

Svet neverí vlastným očiam. Slávneho hollywoodskeho herca s manželkou brutálne zavraždili

Autor: Erik Košťany

Rob Reiner bol zavraždený Svet zasiahla ďalšia neštastná správa z umeleckého sveta, no tentokrát ide o ešte hrozivejšiu novinku. Režisér,…

Končia lacné balíky z Číny. Slovákov čaká „nové clo“

Autor: Slavomír Dzuričko

Zmena pravidiel zásielok z tretích krajín Európska únia sa pripravuje na zásadnú zmenu v oblasti lacných zásielok z tretích krajín.…