Nakupujete tu extrémne lacno. Obľúbený reťazec spúšťa na Slovensku e-shop

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Lacný e-shop prichádza na Slovensko

Významná správa pre slovenských spotrebiteľov prichádza od spoločnosti KiK, ktorá sa chystá spustiť svoj prvý e-shop na Slovensku. Po úspešnom štarte internetového obchodu v Českej republike na jeseň 2023 sa spoločnosť rozhodla rozšíriť svoje online aktivity aj na slovenský trh. Informuje o tom portál tvnoviny.sk.

Martin Šatný, konateľ KiKu pre Česko a Slovensko, potvrdil tieto plány, aj keď presný termín spustenia zatiaľ nie je stanovený. „Spustenie e-shopu je komplexný proces, ktorý si vyžaduje dôkladnú prípravu. Môžeme však potvrdiť, že slovenský e-shop je jednou z našich priorít, či už to bude v roku 2025 alebo neskôr,“ uviedol Šatný.

Konkurenčný reťazec Pepco, ktorý je momentálne lídrom na slovenskom trhu s diskontným tovarom, zatiaľ zostáva pri tradičnom predaji v kamenných predajniach. Hovorkyňa spoločnosti Barbara Berecz priznáva, že o e-shope uvažujú, ale v súčasnosti sa sústreďujú na vylepšovanie zákazníckej skúsenosti v existujúcich predajniach.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Ktorý reťazec je favoritom na slovenskom trhu?

Diskontný segment na Slovensku zaznamenáva v posledných rokoch výrazný rast. Čísla hovoria jasnou rečou – len v minulom roku dosiahlo Pepco zisk 16,25 milióna eur, Tedi 10,31 milióna eur a KiK 5 miliónov eur. Tieto výsledky potvrdzujú, že Slováci majú záujem o cenovo dostupný tovar rôzneho druhu, od oblečenia cez domáce potreby až po elektroniku a cukrovinky.

Slovenský maloobchodný trh čakajú v najbližšom období ďalšie zmeny. V roku 2025 sa chystá vstup nových hráčov – reťazcov Woolworth a Dealz. Nedávny príchod spoločnosti Action, ktorá už otvorila niekoľko predajní v rôznych slovenských mestách, taktiež svedčí o atraktivite slovenského trhu pre diskontné reťazce.

Rozhodnutie KiKu spustiť e-shop predstavuje významný míľnik v digitalizácii diskontného predaja na Slovensku. Pre zákazníkov to znamená možnosť pohodlného nakupovania z domova, širší výber tovaru a lepšiu dostupnosť produktov aj v lokalitách, kde sa nenachádzajú kamenné predajne.

Tento krok by mohol vyvolať reťazovú reakciu aj u ostatných diskontných predajcov. V súčasnej dobe, keď online nakupovanie zaznamenáva neustály rast, môže byť absencia e-shopu významnou konkurenčnou nevýhodou.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

SSD budúcnosti. Kingston predstavil superkompaktný disk bez káblov s 2 konektormi

Autor: Kristína Sudorová

Toto nie je obyčajná „fleška“ Kingston nedávno uviedol na trh veľmi zaujímavý produkt. Vonkajším vzhľadom pripomína obyčajný USB kľúč, no…

Slováci hlásia VÁŽNE problémy pri sledovaní Markízy

Autor: Peter

Televíziu Markíza je možné sledovať viacerými spôsobmi. Jedným z nich je aj online stream, ktorý je bezplatný a nachádza sa…

Začína éra odomykania mobilov „poslepiačky“. Celý displej bude čítačka odtlačkov

Autor: Slavomír Dzuričko

Odomykanie „poslepiačky“: Displej ako čítačka odtlačkov po celej ploche Výrobcovia displejov údajne pracujú na revolučnej technológii. Nový panel dokáže pôsobiť…

Samsung začal na Slovensku predávať televízor za 28 000 eur

Autor: Kristína Sudorová

Samsung predstavuje najvernejší obraz svojej histórie Samsung ohlasuje nástup technológie Micro RGB, ktorá by mohla zásadne premeniť podobu veľkých televízorov…

Na Slovensku dnes spustili 3 nové TV stanice – o čom sú a ako ich získať?

Autor: Erik Košťany

Na Slovensko prichádzajú nové Music Box stanice Mnohých z nás sprevádzali počas mladosti a pamätáme si ich zo skorších rokov.…

Zamrzlo peklo. Android a iOS budú spolupracovať pri revolučnej funkcii

Autor: Slavomír Dzuričko

Google prináša kompatibilitu, ktorú si pýtame roky Google oznámil významné rozšírenie svojej funkcie zdieľania súborov Quick Share, ktoré teraz umožňuje…