Nakupujete tu extrémne lacno. Obľúbený reťazec spúšťa na Slovensku e-shop

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Lacný e-shop prichádza na Slovensko

Významná správa pre slovenských spotrebiteľov prichádza od spoločnosti KiK, ktorá sa chystá spustiť svoj prvý e-shop na Slovensku. Po úspešnom štarte internetového obchodu v Českej republike na jeseň 2023 sa spoločnosť rozhodla rozšíriť svoje online aktivity aj na slovenský trh. Informuje o tom portál tvnoviny.sk.

Martin Šatný, konateľ KiKu pre Česko a Slovensko, potvrdil tieto plány, aj keď presný termín spustenia zatiaľ nie je stanovený. „Spustenie e-shopu je komplexný proces, ktorý si vyžaduje dôkladnú prípravu. Môžeme však potvrdiť, že slovenský e-shop je jednou z našich priorít, či už to bude v roku 2025 alebo neskôr,“ uviedol Šatný.

Konkurenčný reťazec Pepco, ktorý je momentálne lídrom na slovenskom trhu s diskontným tovarom, zatiaľ zostáva pri tradičnom predaji v kamenných predajniach. Hovorkyňa spoločnosti Barbara Berecz priznáva, že o e-shope uvažujú, ale v súčasnosti sa sústreďujú na vylepšovanie zákazníckej skúsenosti v existujúcich predajniach.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Ktorý reťazec je favoritom na slovenskom trhu?

Diskontný segment na Slovensku zaznamenáva v posledných rokoch výrazný rast. Čísla hovoria jasnou rečou – len v minulom roku dosiahlo Pepco zisk 16,25 milióna eur, Tedi 10,31 milióna eur a KiK 5 miliónov eur. Tieto výsledky potvrdzujú, že Slováci majú záujem o cenovo dostupný tovar rôzneho druhu, od oblečenia cez domáce potreby až po elektroniku a cukrovinky.

Slovenský maloobchodný trh čakajú v najbližšom období ďalšie zmeny. V roku 2025 sa chystá vstup nových hráčov – reťazcov Woolworth a Dealz. Nedávny príchod spoločnosti Action, ktorá už otvorila niekoľko predajní v rôznych slovenských mestách, taktiež svedčí o atraktivite slovenského trhu pre diskontné reťazce.

Rozhodnutie KiKu spustiť e-shop predstavuje významný míľnik v digitalizácii diskontného predaja na Slovensku. Pre zákazníkov to znamená možnosť pohodlného nakupovania z domova, širší výber tovaru a lepšiu dostupnosť produktov aj v lokalitách, kde sa nenachádzajú kamenné predajne.

Tento krok by mohol vyvolať reťazovú reakciu aj u ostatných diskontných predajcov. V súčasnej dobe, keď online nakupovanie zaznamenáva neustály rast, môže byť absencia e-shopu významnou konkurenčnou nevýhodou.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Luxus za stovky tisíc ani neštartuje. Autá Porsche sa v Rusku zmenili na nepojazdné vraky

Autor: Peter

Niekoľko stoviek majiteľov Porsche v Rusku sa v posledných dňoch prebudilo do zvláštnej reality. Ich luxusné športiaky za desiatky až…

Novinka, aká tu ešte nebola. Toto na iPhone 18 všetkých prekvapí

Autor: Slavomír Dzuričko

iPhone 18 má priniesť revolučnú zmenu Apple podľa najnovších informácií pripravuje zásadnú inováciu, ktorá môže výrazne zmeniť vzhľad budúcich iPhonov.…

Najdrahší seriál sveta mieri do televízie na Slovensku. Máme dátum vysielania

Autor: Erik Košťany

Pán prsteňov: Prstene moci na JOJ Spoločnosť JOJ zobrala svoj sľub s prinášaním exkluzívneho a veľkolepého obsahu pre rok 2026…

Najlepšie zariadenia 2025 pod stromček? Vyberte si toto a budete spokojní

Autor: Peter

Každý človek je iný a každému vyhovuje nejaké iné zariadenie. Niekto potrebuje notebook na hranie, iný ocení dlhú výdrž batérie…

Diplomati USA dostali bizarný príkaz. Okamžite musia používať písmo Times New Roman

Autor: Slavomír Dzuričko

Neuveriteľná zmena. Písmo staré takmer 100 rokov Americké ministerstvo zahraničia nariadilo všetkým diplomatickým misiám vrátiť sa k používaniu písma Times…

Žiadny film nedopadol horšie. Akčná novinka Marvelu padla až na dno

Autor: Erik Košťany

Fantastická štvorka v online priestore Nová Fantasická štvorka je síce online už nejaký čas, až teraz sa však prostredníctvom štatistík…