Nakupujete tu extrémne lacno. Obľúbený reťazec spúšťa na Slovensku e-shop

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Lacný e-shop prichádza na Slovensko

Významná správa pre slovenských spotrebiteľov prichádza od spoločnosti KiK, ktorá sa chystá spustiť svoj prvý e-shop na Slovensku. Po úspešnom štarte internetového obchodu v Českej republike na jeseň 2023 sa spoločnosť rozhodla rozšíriť svoje online aktivity aj na slovenský trh. Informuje o tom portál tvnoviny.sk.

Martin Šatný, konateľ KiKu pre Česko a Slovensko, potvrdil tieto plány, aj keď presný termín spustenia zatiaľ nie je stanovený. „Spustenie e-shopu je komplexný proces, ktorý si vyžaduje dôkladnú prípravu. Môžeme však potvrdiť, že slovenský e-shop je jednou z našich priorít, či už to bude v roku 2025 alebo neskôr,“ uviedol Šatný.

Konkurenčný reťazec Pepco, ktorý je momentálne lídrom na slovenskom trhu s diskontným tovarom, zatiaľ zostáva pri tradičnom predaji v kamenných predajniach. Hovorkyňa spoločnosti Barbara Berecz priznáva, že o e-shope uvažujú, ale v súčasnosti sa sústreďujú na vylepšovanie zákazníckej skúsenosti v existujúcich predajniach.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Ktorý reťazec je favoritom na slovenskom trhu?

Diskontný segment na Slovensku zaznamenáva v posledných rokoch výrazný rast. Čísla hovoria jasnou rečou – len v minulom roku dosiahlo Pepco zisk 16,25 milióna eur, Tedi 10,31 milióna eur a KiK 5 miliónov eur. Tieto výsledky potvrdzujú, že Slováci majú záujem o cenovo dostupný tovar rôzneho druhu, od oblečenia cez domáce potreby až po elektroniku a cukrovinky.

Slovenský maloobchodný trh čakajú v najbližšom období ďalšie zmeny. V roku 2025 sa chystá vstup nových hráčov – reťazcov Woolworth a Dealz. Nedávny príchod spoločnosti Action, ktorá už otvorila niekoľko predajní v rôznych slovenských mestách, taktiež svedčí o atraktivite slovenského trhu pre diskontné reťazce.

Rozhodnutie KiKu spustiť e-shop predstavuje významný míľnik v digitalizácii diskontného predaja na Slovensku. Pre zákazníkov to znamená možnosť pohodlného nakupovania z domova, širší výber tovaru a lepšiu dostupnosť produktov aj v lokalitách, kde sa nenachádzajú kamenné predajne.

Tento krok by mohol vyvolať reťazovú reakciu aj u ostatných diskontných predajcov. V súčasnej dobe, keď online nakupovanie zaznamenáva neustály rast, môže byť absencia e-shopu významnou konkurenčnou nevýhodou.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Niekdajšia hollywoodska legenda na dne, kvôli škandálom je z neho bezdomovec

Autor: Erik Košťany

Kevin Spacey sa nevie spamätať zo svojich obvinení Kedysi išlo o skutočne veľké a známe hollywoodske meno. Poznať sme ho…

Internet ZADARMO v lietadle. Táto aerolinka Slovákov zapla Starlink

Autor: Slavomír Dzuričko

Emirates zavádza bezplatný Starlink Wi-Fi na palubu Letecká spoločnosť Emirates oznámila veľkolepý plán. Všetky jej lietadlá majú byť postupne vybavené…

Microsoft tvrdo zakročil. Legendárnej obrazovke smrti je koniec

Autor: Peter

Najnovšie nastavenie v operačnom systéme Windows 11 má zabrániť zobrazovaniu chybových hlásení a notoricky známej modrej obrazovky smrti (BSoD) na…

AKTUÁLNE: Veľký obrat, Slovensko má nového najväčšieho mobilného operátora

Autor: Peter

Súboj na poli slovenských mobilných operátorov je mimoriadne silný a prví traja sa neustále predbiehajú v tom, ktorý z nich…

AKTUÁLNE: Malo ísť o mimozemskú loď. NASA ukázala snímky kométy 3I/Atlas

Autor: Roland Tokoly

Takto vyzerá medzihviezdny návštevník NASA dnes zverejnila prvé detailné zábery medzihviezdnej kométy 3I/Atlas. Ide o historický moment, pretože len tretí…

iRobot v troskách, vyskúšali sme najlepší robotický vysávač (TEST)

Autor: Karol Gajdos

Kedysi neznáma značka, dnes valcuje konkurenciu Vyskúšali sme vrcholový model Ecovacs X9 PRO Omni, robotický vysávač, ktorý mení hru. Toto…