Nakupujete tu extrémne lacno. Obľúbený reťazec spúšťa na Slovensku e-shop

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Lacný e-shop prichádza na Slovensko

Významná správa pre slovenských spotrebiteľov prichádza od spoločnosti KiK, ktorá sa chystá spustiť svoj prvý e-shop na Slovensku. Po úspešnom štarte internetového obchodu v Českej republike na jeseň 2023 sa spoločnosť rozhodla rozšíriť svoje online aktivity aj na slovenský trh. Informuje o tom portál tvnoviny.sk.

Martin Šatný, konateľ KiKu pre Česko a Slovensko, potvrdil tieto plány, aj keď presný termín spustenia zatiaľ nie je stanovený. „Spustenie e-shopu je komplexný proces, ktorý si vyžaduje dôkladnú prípravu. Môžeme však potvrdiť, že slovenský e-shop je jednou z našich priorít, či už to bude v roku 2025 alebo neskôr,“ uviedol Šatný.

Konkurenčný reťazec Pepco, ktorý je momentálne lídrom na slovenskom trhu s diskontným tovarom, zatiaľ zostáva pri tradičnom predaji v kamenných predajniach. Hovorkyňa spoločnosti Barbara Berecz priznáva, že o e-shope uvažujú, ale v súčasnosti sa sústreďujú na vylepšovanie zákazníckej skúsenosti v existujúcich predajniach.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Ktorý reťazec je favoritom na slovenskom trhu?

Diskontný segment na Slovensku zaznamenáva v posledných rokoch výrazný rast. Čísla hovoria jasnou rečou – len v minulom roku dosiahlo Pepco zisk 16,25 milióna eur, Tedi 10,31 milióna eur a KiK 5 miliónov eur. Tieto výsledky potvrdzujú, že Slováci majú záujem o cenovo dostupný tovar rôzneho druhu, od oblečenia cez domáce potreby až po elektroniku a cukrovinky.

Slovenský maloobchodný trh čakajú v najbližšom období ďalšie zmeny. V roku 2025 sa chystá vstup nových hráčov – reťazcov Woolworth a Dealz. Nedávny príchod spoločnosti Action, ktorá už otvorila niekoľko predajní v rôznych slovenských mestách, taktiež svedčí o atraktivite slovenského trhu pre diskontné reťazce.

Rozhodnutie KiKu spustiť e-shop predstavuje významný míľnik v digitalizácii diskontného predaja na Slovensku. Pre zákazníkov to znamená možnosť pohodlného nakupovania z domova, širší výber tovaru a lepšiu dostupnosť produktov aj v lokalitách, kde sa nenachádzajú kamenné predajne.

Tento krok by mohol vyvolať reťazovú reakciu aj u ostatných diskontných predajcov. V súčasnej dobe, keď online nakupovanie zaznamenáva neustály rast, môže byť absencia e-shopu významnou konkurenčnou nevýhodou.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Majiteľ neveril vlastným očiam. Robotický vysávač odoslal do Číny mapu bytu a heslo od WiFi

Autor: Roland Tokoly

Užitočný špión v domácnosti Robotické vysávače už dávno nie sú len automatické metly s pár senzormi, čo so sebou prináša…

Honor aktualizuje svoje smartfóny na Slovensku. Tieto modely dostanú nový systém

Autor: Peter

Spoločnosť Honor nedávno oficiálne predstavila svoju najnovšiu nadstavbu pre smartfóny s názvom MagicOS 10, ktorá je postavená na operačnom systéme…

Historický TV moment na Slovensku. JOJ odvysiela najdrahší seriál sveta aj miliardový film

Autor: Kristína Sudorová

JOJ mieri na rok 2026 vo veľkom štýle Televízna skupina JOJ Group pripravuje na rok 2026 jednu z najbohatších programových…

Sony chystá novinku, ktorá opäť zmení herný priemysel. Xbox ju ponúka už roky

Autor: Peter

Spoločnosť Sony pravdepodobne pripravuje veľkú novinku podobnú konkurenčnému programu Xbox Play Anywhere. To by úplne zmenilo spôsob, ako hráči nakupujú…

Hráči sa už smejú. GTA 6 opäť odložili

Autor: Peter

GTA 6 bolo znovu odložené Aktualizácia 07. novembra 2025: Milióny hráčov po celom svete netrpezlivo čakajú na vydanie ďalšieho titulu…

Samsung vyťahuje eso z rukáva. Smart hodinky vám pripomenú kritický návyk pri jedení

Autor: Slavomír Dzuričko

Nové hodinky Samsung Galaxy Watch povedia, či potrebujete jesť viac zeleniny Nositeľné zariadenia už s takmer klinickou presnosťou zvládli sledovanie…