Nakupujete tu extrémne lacno. Obľúbený reťazec spúšťa na Slovensku e-shop

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Lacný e-shop prichádza na Slovensko

Významná správa pre slovenských spotrebiteľov prichádza od spoločnosti KiK, ktorá sa chystá spustiť svoj prvý e-shop na Slovensku. Po úspešnom štarte internetového obchodu v Českej republike na jeseň 2023 sa spoločnosť rozhodla rozšíriť svoje online aktivity aj na slovenský trh. Informuje o tom portál tvnoviny.sk.

Martin Šatný, konateľ KiKu pre Česko a Slovensko, potvrdil tieto plány, aj keď presný termín spustenia zatiaľ nie je stanovený. „Spustenie e-shopu je komplexný proces, ktorý si vyžaduje dôkladnú prípravu. Môžeme však potvrdiť, že slovenský e-shop je jednou z našich priorít, či už to bude v roku 2025 alebo neskôr,“ uviedol Šatný.

Konkurenčný reťazec Pepco, ktorý je momentálne lídrom na slovenskom trhu s diskontným tovarom, zatiaľ zostáva pri tradičnom predaji v kamenných predajniach. Hovorkyňa spoločnosti Barbara Berecz priznáva, že o e-shope uvažujú, ale v súčasnosti sa sústreďujú na vylepšovanie zákazníckej skúsenosti v existujúcich predajniach.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Ktorý reťazec je favoritom na slovenskom trhu?

Diskontný segment na Slovensku zaznamenáva v posledných rokoch výrazný rast. Čísla hovoria jasnou rečou – len v minulom roku dosiahlo Pepco zisk 16,25 milióna eur, Tedi 10,31 milióna eur a KiK 5 miliónov eur. Tieto výsledky potvrdzujú, že Slováci majú záujem o cenovo dostupný tovar rôzneho druhu, od oblečenia cez domáce potreby až po elektroniku a cukrovinky.

Slovenský maloobchodný trh čakajú v najbližšom období ďalšie zmeny. V roku 2025 sa chystá vstup nových hráčov – reťazcov Woolworth a Dealz. Nedávny príchod spoločnosti Action, ktorá už otvorila niekoľko predajní v rôznych slovenských mestách, taktiež svedčí o atraktivite slovenského trhu pre diskontné reťazce.

Rozhodnutie KiKu spustiť e-shop predstavuje významný míľnik v digitalizácii diskontného predaja na Slovensku. Pre zákazníkov to znamená možnosť pohodlného nakupovania z domova, širší výber tovaru a lepšiu dostupnosť produktov aj v lokalitách, kde sa nenachádzajú kamenné predajne.

Tento krok by mohol vyvolať reťazovú reakciu aj u ostatných diskontných predajcov. V súčasnej dobe, keď online nakupovanie zaznamenáva neustály rast, môže byť absencia e-shopu významnou konkurenčnou nevýhodou.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Netflix to nezvládol. Rekordný záujem o Stranger Things položil servery

Autor: Erik Košťany

Premiéra Stranger Things zhodila Netflix Začiatok konca príbehov z Hawkinsu si chcelo pozrieť okamžite, v minútu uvedenia, viac ako 70-tisíc…

AKTUÁLNE: Operáror spustil ponuku roka, desiatky TV staníc a streamovacia služba za 1,99 €

Autor: Erik Košťany

Vianočná ponuka služby Skylink Poriadna porcia streamovania či „šťastné a streamované“. To sú heslá, ktorými prichádza viaočná ponuka od televízie…

Slovenskí hráči majú unikátnu šancu. Takto získate zadarmo nadupaný hardvér aj hry

Autor: Matej Krajčovič

ROG rozbieha skvelú iniciatívu, hráči sú nadšení Zdá sa, že herná značka ROG pokračuje vo svojej obrovskej ofenzíve s cieľom získať…

Skladateľný iPhone nebude mať prehyb na displeji. Z ceny ale padnete do kolien

Autor: Slavomír Dzuričko

Skladací iPhone podľa analytikov prekročí cenou astronomickú hranicu Analytici z Fubon Research odhadujú, že prvý skladací iPhone, pravdepodobne nazývaný iPhone…

Toto tu ešte nebolo. Donald Trump si vyžiadal pokračovanie jednej z najikonickejších filmových sérií

Autor: Erik Košťany

Vznikne Križovatka smrti 4 Pokračovania po rokoch či dokonca dekádach sú v Hollywoode trendom. Avšak po prvý raz sa stalo,…

Je koniec súkromiu. EÚ schválila zákon, ktorý „prečíta vaše správy“

Autor: Peter

Európska únia urobila ďalší významný krok v boji proti sexuálnemu zneužívaniu detí v online priestore. Zástupcovia členských štátov sa dohodli…