Nakupujete tu extrémne lacno. Obľúbený reťazec spúšťa na Slovensku e-shop

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Lacný e-shop prichádza na Slovensko

Významná správa pre slovenských spotrebiteľov prichádza od spoločnosti KiK, ktorá sa chystá spustiť svoj prvý e-shop na Slovensku. Po úspešnom štarte internetového obchodu v Českej republike na jeseň 2023 sa spoločnosť rozhodla rozšíriť svoje online aktivity aj na slovenský trh. Informuje o tom portál tvnoviny.sk.

Martin Šatný, konateľ KiKu pre Česko a Slovensko, potvrdil tieto plány, aj keď presný termín spustenia zatiaľ nie je stanovený. „Spustenie e-shopu je komplexný proces, ktorý si vyžaduje dôkladnú prípravu. Môžeme však potvrdiť, že slovenský e-shop je jednou z našich priorít, či už to bude v roku 2025 alebo neskôr,“ uviedol Šatný.

Konkurenčný reťazec Pepco, ktorý je momentálne lídrom na slovenskom trhu s diskontným tovarom, zatiaľ zostáva pri tradičnom predaji v kamenných predajniach. Hovorkyňa spoločnosti Barbara Berecz priznáva, že o e-shope uvažujú, ale v súčasnosti sa sústreďujú na vylepšovanie zákazníckej skúsenosti v existujúcich predajniach.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Ktorý reťazec je favoritom na slovenskom trhu?

Diskontný segment na Slovensku zaznamenáva v posledných rokoch výrazný rast. Čísla hovoria jasnou rečou – len v minulom roku dosiahlo Pepco zisk 16,25 milióna eur, Tedi 10,31 milióna eur a KiK 5 miliónov eur. Tieto výsledky potvrdzujú, že Slováci majú záujem o cenovo dostupný tovar rôzneho druhu, od oblečenia cez domáce potreby až po elektroniku a cukrovinky.

Slovenský maloobchodný trh čakajú v najbližšom období ďalšie zmeny. V roku 2025 sa chystá vstup nových hráčov – reťazcov Woolworth a Dealz. Nedávny príchod spoločnosti Action, ktorá už otvorila niekoľko predajní v rôznych slovenských mestách, taktiež svedčí o atraktivite slovenského trhu pre diskontné reťazce.

Rozhodnutie KiKu spustiť e-shop predstavuje významný míľnik v digitalizácii diskontného predaja na Slovensku. Pre zákazníkov to znamená možnosť pohodlného nakupovania z domova, širší výber tovaru a lepšiu dostupnosť produktov aj v lokalitách, kde sa nenachádzajú kamenné predajne.

Tento krok by mohol vyvolať reťazovú reakciu aj u ostatných diskontných predajcov. V súčasnej dobe, keď online nakupovanie zaznamenáva neustály rast, môže byť absencia e-shopu významnou konkurenčnou nevýhodou.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Európa panikári. Odhalili, že Čína môže diaľkovo ovládať autobusy, ktoré jazdia aj tu

Autor: Peter Hodal

Európske obavy z technologickej závislosti od Číny sa presúvajú z priemyslu a telekomunikácií do prekvapivo pokojnej oblasti, ktorou je verejná doprava.…

Slovensko sa baví na novej streamovacej službe, má netradičný zámer

Autor: Peter

Slovenská kultúra čelí momentálne najväčšej kríze za posledné desaťročia. Reaguje na to občianska iniciatíva Otvorená Kultúra!, ktorá spúšťa unikátnu steramovaciu…

Steam predstavil revolučnú konzolu. Zvládne veci, na aké nemá PlayStation 5 ani Xbox

Autor: Slavomír Dzuričko

Až 6-krát výkonnostne silnejšie zariadenie ako Steam Deck Spoločnosť Valve oficiálne predstavila novú generáciu herného hardvéru pod názvom Steam Machine,…

Odhalili závratnú dĺžku filmu Avatar 3, dorovnal 28 rokov trvajúci rekord

Autor: Erik Košťany

Dĺžka filmu Avatar 3 James Cameron je známy ako režisér, ktorý nechá divákov pri svojich epických filmoch sedieť niekoľko hodín.…

SanDisk posunul limity. Toto je tak miniatúrne USB-čko, že splynie s portom počítača

Autor: Slavomír Dzuričko

SanDisk predstavil taký malý USB kľúč, že ho nebudete chcieť vyťahovať z notebooku Spoločnosť SanDisk, známa svojimi inovatívnymi úložnými riešeniami,…

Ak by prešiel návrh Bruselu, 90 % zariadení na Slovensku skončí. Zaplatíme viac za kúrenie?

Autor: Kristína Sudorová

Drahšie kúrenie sa zatiaľ nekoná Európska komisia v úvode roka 2025 predstavila návrh novej regulácie. Tá mala zásadne zmeniť pravidlá…