Nakupujete tu extrémne lacno. Obľúbený reťazec spúšťa na Slovensku e-shop

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Lacný e-shop prichádza na Slovensko

Významná správa pre slovenských spotrebiteľov prichádza od spoločnosti KiK, ktorá sa chystá spustiť svoj prvý e-shop na Slovensku. Po úspešnom štarte internetového obchodu v Českej republike na jeseň 2023 sa spoločnosť rozhodla rozšíriť svoje online aktivity aj na slovenský trh. Informuje o tom portál tvnoviny.sk.

Martin Šatný, konateľ KiKu pre Česko a Slovensko, potvrdil tieto plány, aj keď presný termín spustenia zatiaľ nie je stanovený. „Spustenie e-shopu je komplexný proces, ktorý si vyžaduje dôkladnú prípravu. Môžeme však potvrdiť, že slovenský e-shop je jednou z našich priorít, či už to bude v roku 2025 alebo neskôr,“ uviedol Šatný.

Konkurenčný reťazec Pepco, ktorý je momentálne lídrom na slovenskom trhu s diskontným tovarom, zatiaľ zostáva pri tradičnom predaji v kamenných predajniach. Hovorkyňa spoločnosti Barbara Berecz priznáva, že o e-shope uvažujú, ale v súčasnosti sa sústreďujú na vylepšovanie zákazníckej skúsenosti v existujúcich predajniach.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Ktorý reťazec je favoritom na slovenskom trhu?

Diskontný segment na Slovensku zaznamenáva v posledných rokoch výrazný rast. Čísla hovoria jasnou rečou – len v minulom roku dosiahlo Pepco zisk 16,25 milióna eur, Tedi 10,31 milióna eur a KiK 5 miliónov eur. Tieto výsledky potvrdzujú, že Slováci majú záujem o cenovo dostupný tovar rôzneho druhu, od oblečenia cez domáce potreby až po elektroniku a cukrovinky.

Slovenský maloobchodný trh čakajú v najbližšom období ďalšie zmeny. V roku 2025 sa chystá vstup nových hráčov – reťazcov Woolworth a Dealz. Nedávny príchod spoločnosti Action, ktorá už otvorila niekoľko predajní v rôznych slovenských mestách, taktiež svedčí o atraktivite slovenského trhu pre diskontné reťazce.

Rozhodnutie KiKu spustiť e-shop predstavuje významný míľnik v digitalizácii diskontného predaja na Slovensku. Pre zákazníkov to znamená možnosť pohodlného nakupovania z domova, širší výber tovaru a lepšiu dostupnosť produktov aj v lokalitách, kde sa nenachádzajú kamenné predajne.

Tento krok by mohol vyvolať reťazovú reakciu aj u ostatných diskontných predajcov. V súčasnej dobe, keď online nakupovanie zaznamenáva neustály rast, môže byť absencia e-shopu významnou konkurenčnou nevýhodou.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Tento film búra jeden rekord za druhým. Z výsledkov sú v šoku ľudia, štúdio aj režisér

Autor: Erik Košťany

Čarodejka: Druhá časť trhala rekordy v kinách Kiná počas víkendu zažili poriadny otras. Prišiel film Čarodejka: Druhá časť, pokračovanie úspešného…

ChatGPT zavádza úplne nový spôsob interakcie s umelou inteligenciou

Autor: Roland Tokoly

Novinka vo využívaní AI OpenAI rozširuje možnosti ChatGPT o funkciu skupinových konverzácií, ktorá po krátkom pilotnom období prichádza ku všetkým…

Koniec lacným čínskym zásielkam. Takéto sú nové podmienky

Autor: Slavomír Dzuričko

Lacné nákupy z Číny sa začínajú výrazne meniť Európska únia plánuje od roku 2026 zásadne zmeniť pravidlá pre dovoz lacných…

HP a Dell šokujú Slovákov: Vypínajú dôležitú funkciu

Autor: Kristína Sudorová

Kontroverzný krok výrobcov HP a Dell nedávno prekvapili používateľov tým, že vo vybraných modeloch notebookov deaktivovali hardvérové dekódovanie videa v…

Rod draka pokračuje brutálnym príbehom, no jeden detail HBO všetko mení

Autor: Erik Košťany

Seriály zo sveta Hry o tróny Svet Hry o tróny chcú fanúšikovia rozhodne sledovať aj po ukončení ôsmych sérií hlavného…

Hry o život sú späť v dychberúcej ukážke. Film posunie brutalitu na novú úroveň

Autor: Erik Košťany

Trailer na Hry o život: Úsvit žrebovania Spoločnosť Lionsgate nečakane priniesla trailer na nové Hry o život. Tentokrát sa odohrávajú 24…