Nakupujete tu extrémne lacno. Obľúbený reťazec spúšťa na Slovensku e-shop

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Lacný e-shop prichádza na Slovensko

Významná správa pre slovenských spotrebiteľov prichádza od spoločnosti KiK, ktorá sa chystá spustiť svoj prvý e-shop na Slovensku. Po úspešnom štarte internetového obchodu v Českej republike na jeseň 2023 sa spoločnosť rozhodla rozšíriť svoje online aktivity aj na slovenský trh. Informuje o tom portál tvnoviny.sk.

Martin Šatný, konateľ KiKu pre Česko a Slovensko, potvrdil tieto plány, aj keď presný termín spustenia zatiaľ nie je stanovený. „Spustenie e-shopu je komplexný proces, ktorý si vyžaduje dôkladnú prípravu. Môžeme však potvrdiť, že slovenský e-shop je jednou z našich priorít, či už to bude v roku 2025 alebo neskôr,“ uviedol Šatný.

Konkurenčný reťazec Pepco, ktorý je momentálne lídrom na slovenskom trhu s diskontným tovarom, zatiaľ zostáva pri tradičnom predaji v kamenných predajniach. Hovorkyňa spoločnosti Barbara Berecz priznáva, že o e-shope uvažujú, ale v súčasnosti sa sústreďujú na vylepšovanie zákazníckej skúsenosti v existujúcich predajniach.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Ktorý reťazec je favoritom na slovenskom trhu?

Diskontný segment na Slovensku zaznamenáva v posledných rokoch výrazný rast. Čísla hovoria jasnou rečou – len v minulom roku dosiahlo Pepco zisk 16,25 milióna eur, Tedi 10,31 milióna eur a KiK 5 miliónov eur. Tieto výsledky potvrdzujú, že Slováci majú záujem o cenovo dostupný tovar rôzneho druhu, od oblečenia cez domáce potreby až po elektroniku a cukrovinky.

Slovenský maloobchodný trh čakajú v najbližšom období ďalšie zmeny. V roku 2025 sa chystá vstup nových hráčov – reťazcov Woolworth a Dealz. Nedávny príchod spoločnosti Action, ktorá už otvorila niekoľko predajní v rôznych slovenských mestách, taktiež svedčí o atraktivite slovenského trhu pre diskontné reťazce.

Rozhodnutie KiKu spustiť e-shop predstavuje významný míľnik v digitalizácii diskontného predaja na Slovensku. Pre zákazníkov to znamená možnosť pohodlného nakupovania z domova, širší výber tovaru a lepšiu dostupnosť produktov aj v lokalitách, kde sa nenachádzajú kamenné predajne.

Tento krok by mohol vyvolať reťazovú reakciu aj u ostatných diskontných predajcov. V súčasnej dobe, keď online nakupovanie zaznamenáva neustály rast, môže byť absencia e-shopu významnou konkurenčnou nevýhodou.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Nové čínske satelity nájdu americké neviditeľné stíhačky v tme aj cez mračná

Autor: Roland Tokoly

Prekonajú vážny nedostatok satelitov Čínski vedci tvrdia, že éra neviditeľných lietadiel sa možno blíži ku koncu. Nový výskum publikovaný v…

Spotify na Androide záhadné padá. A to nie je to najhoršie

Autor: Kristína Sudorová

Android verzia Spotify kolabuje na Wi-Fi sieťach po celom svete V posledných dňoch zaplavili internet správy o tom, že aplikácia…

Nová nádej pre mimozemský život, planétu s vodou našli neďaleko Zeme

Autor: Roland Tokoly

Nové miesto pre mimozemský život Otázka, či sme v Mliečnej dráhe sami, dostala ďalší zaujímavý impulz. Astronómom sa podarilo objaviť…

Úprimná pravda o Legion Go S: Hranie aj pri 120 fps, no skrýva jeden zásadný kompromis

Autor: Peter Hodal

Herný priemysel prechádza neustálou transformáciou, no len málokedy je táto zmena taká viditeľná ako v segmente prenosných herných počítačov. Ešte…

Nový Edge už vie viac než len prehliadať. Zvládne hovoriť, klikať aj plánovať za vás

Autor: Kristína Sudorová

Copilot Mode prichádza s veľkým vylepšením Spoločnosť Microsoft opäť ukazuje, že budúcnosť prehliadania internetu bude úzko spojená s umelou inteligenciou.…

Revolut raketovo rastie u Slovákov. Hlási úspech, aký nemá žiadna iná banka

Autor: Slavomír Dzuričko

Revolut dosiahol na Slovensku historický míľnik Aplikácia Revolut prekročila hranicu 500-tisíc používateľov a stala sa najsťahovanejšou finančnou aplikáciou na Slovensku.…