Nakupujete tu extrémne lacno. Obľúbený reťazec spúšťa na Slovensku e-shop

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Lacný e-shop prichádza na Slovensko

Významná správa pre slovenských spotrebiteľov prichádza od spoločnosti KiK, ktorá sa chystá spustiť svoj prvý e-shop na Slovensku. Po úspešnom štarte internetového obchodu v Českej republike na jeseň 2023 sa spoločnosť rozhodla rozšíriť svoje online aktivity aj na slovenský trh. Informuje o tom portál tvnoviny.sk.

Martin Šatný, konateľ KiKu pre Česko a Slovensko, potvrdil tieto plány, aj keď presný termín spustenia zatiaľ nie je stanovený. „Spustenie e-shopu je komplexný proces, ktorý si vyžaduje dôkladnú prípravu. Môžeme však potvrdiť, že slovenský e-shop je jednou z našich priorít, či už to bude v roku 2025 alebo neskôr,“ uviedol Šatný.

Konkurenčný reťazec Pepco, ktorý je momentálne lídrom na slovenskom trhu s diskontným tovarom, zatiaľ zostáva pri tradičnom predaji v kamenných predajniach. Hovorkyňa spoločnosti Barbara Berecz priznáva, že o e-shope uvažujú, ale v súčasnosti sa sústreďujú na vylepšovanie zákazníckej skúsenosti v existujúcich predajniach.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Ktorý reťazec je favoritom na slovenskom trhu?

Diskontný segment na Slovensku zaznamenáva v posledných rokoch výrazný rast. Čísla hovoria jasnou rečou – len v minulom roku dosiahlo Pepco zisk 16,25 milióna eur, Tedi 10,31 milióna eur a KiK 5 miliónov eur. Tieto výsledky potvrdzujú, že Slováci majú záujem o cenovo dostupný tovar rôzneho druhu, od oblečenia cez domáce potreby až po elektroniku a cukrovinky.

Slovenský maloobchodný trh čakajú v najbližšom období ďalšie zmeny. V roku 2025 sa chystá vstup nových hráčov – reťazcov Woolworth a Dealz. Nedávny príchod spoločnosti Action, ktorá už otvorila niekoľko predajní v rôznych slovenských mestách, taktiež svedčí o atraktivite slovenského trhu pre diskontné reťazce.

Rozhodnutie KiKu spustiť e-shop predstavuje významný míľnik v digitalizácii diskontného predaja na Slovensku. Pre zákazníkov to znamená možnosť pohodlného nakupovania z domova, širší výber tovaru a lepšiu dostupnosť produktov aj v lokalitách, kde sa nenachádzajú kamenné predajne.

Tento krok by mohol vyvolať reťazovú reakciu aj u ostatných diskontných predajcov. V súčasnej dobe, keď online nakupovanie zaznamenáva neustály rast, môže byť absencia e-shopu významnou konkurenčnou nevýhodou.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Štát spustil nový online nástroj. Takto overíte či dostanete energopomoc

Autor: Slavomír Dzuričko

Stačí zadať údaje z faktúry Slovenské ministerstvo hospodárstva spustilo nový online nástroj, ktorý umožňuje domácnostiam rýchlo a jednoducho zistiť, či…

Technológie spôsobia chaos. Do 2040 prestaneme mať klasickú noc

Autor: Peter Hodal

Keď ľudstvo vyslalo do vesmíru prvé teleskopy, očakávania boli jednoduché. Čím ďalej od Zeme, tým čistejší pohľad na vesmír. Menej…

Katastrofálna chyba umelej inteligencie Google. Zlyhala a potom sa ospravedlnila

Autor: Kristína Sudorová

Používateľovi zmizli roky práce po zásahu Antigravity V posledných rokoch sa umelej inteligencii dostalo toľko dôvery ako máloktorým technologickým nástrojom…

Aktualizujte teraz: Obľúbený smartfón dostáva na Slovensku najnovší Android 16

Autor: Peter

Najnovší operačný systém Android 16 bol oficiálne predstavený v júni tohto roka a výrobcovia smartfónov okamžite začali riešiť aktualizácie pre…

Aj GTA pri tejto hre sklopí uši. Nadupaná akčná novinka ohromila hráčov

Autor: Slavomír Dzuričko

Je to skutočne GTA na steroidoch? Štúdio Liquid Swords, založené v roku 2020 veteránom herného priemyslu Christoferom Sundbergom, predstavilo svoj…

Ikona Marvel sveta prechádza k DC, objaví sa po boku Batmana

Autor: Erik Košťany

Scarlett Johansson vo filme Batman II Predošlé roky veľká hviezda Marvel sveta prechádza ku konkurenčnému DC. Nové správy, ktoré ako…