Apple sa vysmieva z BSOD
Štvorica písmen BSOD je známa mnohým používateľom operačného systému Windows. Odkazuje na známu modrú obrazovku, ktorá sa ukáže, keď sa vyskytne väčšia chyba a systém spadne. Teraz si z tohto prvku vo veľkom robí srandu Apple vo svojej najnovšej reklame. Zosmiešňujú v nej aj veľký minuloročný výpadok.
Spoločnosť už niekoľko rokov vytvára svoje reklamy prostredníctvom webového seriálu The Underdogs. Ide o fiktívnu firmu a vždy o videá s dĺžkou niekoľko minút. Tento raz sa v 8 minútovom videu hlavní hrdinovia pripravujú na svoju veľkú prezentáciu na udalosti Container Con. Ich snahu však prekazí nečakaný prvok.
Zosmiešňujú aj veľký minuloročný výpadok
Chaos spôsobí masívny výpadok počítačov, na ktorých sa objaví neslávna Blue Screen of Death. Po hrôze účastníkov nastupuje IT technik, ktorý identifikuje problém. Jednak je jeho komentovanie bezpečnosti na báze jadra (kernelu) jasným odkazom na minuloročné udalosti, na druhej strane v podstate hovoria, že zariadenia, ktoré bežia na OS Widows sú nespoľahlivé pre prácu.
Mnohí používatelia začali diskutovať, či tu už Apple neprestrelil. Zosmiešňujú totiž samotnú CrowdStrike udalosť, ktorá sa odohrala počas minulého roka. Počas nej bol antivírusový systém Falcon zle aktualizovaný (práve na kerneli, teda jadre) a výsledkom bol masívny výpadok státisíc prístrojov. Ohrozené tak boli banky, letiská či vysielacie služby.

Riešenie je podľa nich jednoduché
Ide však len o ďašiu z reklám, kde si Apple doberá Microsoft, ktoré ťahá už vyše 20 rokov. Iste si niektorí ešte pamätajú reklamu s poditutlom Get a Mac, v ktorej sa blisol aj herec Justin Long ako moderný človek plný zábavy, ktorý je práve ako Mac.
Spoločnosť aj teraz ponúka úplne jednoduché riešenie ako sa podobným problémom vyvarovať. Jednoducho stačí prejsť na Apple produkty, ktoré sú vždy zobrazené ako štýlové a moderné.