Netflix má nový hit
Netflix má na svojom konte nový fenomén. Hovorí sa o ňom už celé týždne, prelomil klasickú stratégiu platformy, ba čo viac, stal sa úplne najpozeranejším Netflix filmom všetkých čias. Preto zrejme nebude pre mnohých prekvapením, že sa chystá aj pokračovanie pre snímku KPop Demon Hunters. Jedna z režisérok aj prezradila viac detailov.
Animovaný hudobný film prvý raz dorazil na streamovaciu službu 20. júna. Stabilne sa držal na vrchole priečky najpozeranejších filmov počas leta. Zopárkrát sa iným filmom podarilo ho zosadiť, vždy sa však vrátil ako jednotka, kde je až doteraz. V predposlednom augustovom týždni si tak pripísal na konto 25,4 milióna zhliadnutí.
‘KPop Demon Hunters’ Is Netflix’s Most-Watched Movie Ever With 236 Million Views, Beating ‘Red Notice’
byu/MarvelsGrantMan136 inmovies
Na vrchole kinových aj hudobných rebríčkov
Zvýšený opätovný záujem mal na svedomí aj fakt, že sa Netflix rozhodol prelomiť svoju bežnú stratégiu a film priniesol na limitovaný čas aj do kín (len v Severnej Amerike). Neprekvapivo sa film stal najviac zarábajúcim kúskom v Spojených štátoch počas minulého víkendu, kde v tržbách prekonával tak divákmi obľubované kúsky ako horor Zbrane alebo očakávané pokračovanie Strelený piatok 2.
Okrem toho, že kritici vyzdvihujú pútavú animáciu, pôsobivý koncept a vysokú energiu filmu, diváci milujú jeho hudobné kúsky. Hneď štyri skladby z filmu sa držia v rebríčku Billboard Top 10, teda 10 najpočúvanejších piesní sveta. Na prvom mieste je už celé týždne internetová senzácia Golden, vytlačila dokonca skladbu Ordinary od Alexa Warrena. Ďalšími sú Soda Pop na 4. mieste, Your Idol na 5. mieste a desiatku uzatvára pieseň How It’s Done.
Led by HUNTR/X’s ‘Golden’ at No. 1, ‘KPop Demon Hunters’ Becomes First Soundtrack With Four Simultaneous Hot 100 Top 10s
byu/mcfw31 inpopheads
Úplná jednotka v zhliadnutiach na platforme
Najväčším úspechom filmu však je, že sa stal novým celkovo najpozeranejším filmom na Netflixe za celú dobu jeho pôsobenia. Za spomenuté týždne nazbieral 236 miliónov pozretí. Tým prekonal doterajšiu jednotku, akčnú komédiu Red Notice s Ryanom Reynoldsom, Dwaynom Johnsonom a Gal Gadot. Tá sa celé roky držala na vrchole s 230,9 miliónmi pozretí.
Film vznikol ako prvý projekt z dohody, ktorú Netflix uzatvoril so spoločnosťou Sony. Spravodajský portál Puck si všimol, že tieto dve spoločnosti opäť rozbehli vo veľkom jednania. Samé o sebe by to nemuselo nič znamenať, je tu však ďalší dôkaz, že sa pre KPop Demon Hunters chystá pokračovanie.
‘KPop Demon Hunters’ Sequel Moving Ahead As Sony and Netflix Engage In Deal Talks
byu/MarvelsGrantMan136 inmovies
Prebiehajúce dohody o pokračovaní
Dôkazom sú priamo slová jednej z režisérok, Maggie Kang (druhým režisérom a hlavným animátorom je Chris Appelhans). Aktuálne viedla rozhovor pre portál Variety, v ktorom povedala, že sme sa s dievčenskou skupinou Huntr/x nemuseli vidieť naposledy. Povedala, že v pokračovanie dúfala už od práce na prvom filme, pretože im zostalo stále dostatok nápadov ako príbehy rozvíjať.
Režisérka uviedla, že je tu veľa potenciálu na príbehy z minulosti postáv, ktoré sa nedali preskúmať v 85 minútach. Prvý film sa tak primárne sústredil na Rumi a na to, s čím musí vo svojom vnútri bojovať. Stále však zostalo dostatok nevypoedaného o ďalších členkách kapely – Zoey a Mire. Ďalší film by sa tak mal venovať im. Ak si tieto dva faktory sčítame dohromady, je vysoko pravdepodobné, že sa už na dohodách o dvojke pracuje.