Revolúcia od Apple už väčším prepadákom ani nemôže byť. Firma zmenila aj hlavné reklamy

Autor: Peter Čítanie na 3 min.

Umelá inteligencia je vo svete mimoriadne dôležitou témou a všetky technologické spoločnosti sa predbiehajú v tom, ktorá z nich prinesie najlepšie riešenie. Výnimkou nie je ani Apple, no zdá sa, že americkému gigantovi s Apple Inteligence doslova ušiel vlak.

Najnovšia séria iPhone 16 sa spolieha práve na Apple Inteligence, čo má byť ich najväčším predajným ťahákom. Avšak ide skôr o najväčší prepadák. V USA prišla funkcionalita neskoro a do Európy dorazila prakticky len teraz. Ďalším problémom je, že ani zďaleka nie je taká prepracovaná ako konkurenčné riešenia. 

Apple Inteligence zaostáva za konkurenciou

Zatiaľ čo napríklad Gemini rozumie a aj rozpráva slovensky, Apple Inteligence zatiaľ pozná len niekoľko svetových jazykov a funkcionality sú dosť obmedzené. Príchod najnovšieho iPhonu 16e sa tiež niesol v znamení umelej inteligencie, no situácia pre výrobcu nie je úplne ideálna. Spoločnosť dokonca už stihla vymeniť šéfa zodpovedného za toto odvetvie.

A problémy stále pokračujú. Stalo sa dokonca to, čo sa rozhodne nestáva často, vlastne sa to nestáva vôbec. Profil Basic Apple Guy na sociálnej sieti X upozornil na to, že americká spoločnosť teraz zmenila aj svoje hlavné vizuály. Dominantné postavenie veľkým písmom a úplne na vrchu mal doteraz slogan Hello Apple Inteligence. To sa teraz zmenilo na Built for Apple Inteligence. A písmo sa tiež zmenšilo.

Spoločnosť teraz musí čeliť následkom

Toto je jasný dôkaz toho, že spoločnosť si uvedomuje svoje zlyhanie a za svojou verziou umelej inteligencie úplne nestojí, skôr sa za ňu hanbí. Pozdravenie AI teraz nahradil slogan, ktorý hovorí, že zariadenie bolo len „navrhnuté“ pre umelú inteligenciu. To vlastne znamená, že ju v sebe vôbec nemusí mať, len je na ňu pripravené.

Apple vizual
Zdroj: Basic Apple Guy / X

Táto zmena prišla len nedávno, dôvodov môže byť viacero. Napríklad aj súdne spory, ktoré s Apple vedú nespokojní používatelia. Hovoria, že v najnovších iPhonoch nie sú také funkcie, ktoré spoločnosť inzeruje v reklamách. Reklamy tak podľa nich zavádzajú.

Reakciou Applu bolo to, že svoje reklamy zmazala, respektíve zmenila. Namiesto toho, aby sa problém vyriešil v jeho jadre, má teraz Apple plné ruky práce s tým, že musí čeliť jeho následkom.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

VIDEO: Najhrozivejší klaun Pennywise je späť. Uvidíme príbeh, po ktorom každý túžil

Autor: Erik Košťany

Trailer na seriál Welcome to Derry Pred šiestimi rokmi prestal klaun Pennywise desiť na veľkom plátne. Tento rok sa však…

Slováci ostali zaskočení. Internetová televízia všetkým vypálila rybník

Autor: Peter

Akcia, ktorá sa len tak nevidí Sweet TV je jednou z mnohých internetových televízií na našom trhu. Ponúka široký výber…

Nvidia opäť rozbije trh. RTX 5060 je splneným snom hráčov

Autor: Tomáš

Nvidia so svojimi novými grafickými kartami radu RTX 50 ovládla trh. Počas prvých piatich týždňov od vydania sa jej podarilo…

Stratili ste občiansky alebo vodičák? Takto zrušíte aj elektronické doklady

Autor: Peter

Slováci už majú svoj občiansky preukaz aj v mobile V dnešnej digitálne dobe nie je nič výnimočné, ak máte svoj…

Desivá zmena ChatGPT: Váš život sa naučí naspamäť, súkromie prestane existovať

Autor: Peter Steigauf

Pred umelou inteligenciou už nič neschováte Generálny riaditeľ spoločnosti OpenAI Sam Altman nedávno odhalil svoju víziu budúcnosti obľúbeného modelu umelej…

Na Slovensko mieri brutálna nádielka nových notebookov Asus. Na svoje si príde každý

Autor: Peter

Spoločnosť Asus spustila predaj nových notebookov série Vivobook S14/S16, ktoré boli navrhnuté tak, aby uspokojili potreby všetkých používateľov. Základným stavebným…