Apple a Real Madrid, vitajte v novej ére: Spojenie, ktoré nikto nečakal. Čo prinesie?

Autor: Peter Čítanie na 3 min.

Apple Vision Pro je momentálne skôr sklamaním ako prelomovým produktom. Z technologického hľadiska ide o skvelý kus hardvéru a softvéru, no chýba mu poriadne využitie. A preto sú predaje také, aké sú – mimoriadne nízke. Predajom nepraje ani fakt, že ide o veľmi drahé zariadenie.

Rozšírená realita od Apple priamo zo štadióna

Apple údajne spolupracuje so španielskym futbalovým veľkoklubom Real Madrid na vytvorení okuliarov Vision Pro, ktoré majú priniesť nevídaný zážitok z futbalu, a to aj bez toho, aby boli osobne na štadióne Santiago Bernabeu. Budú sa však cítiť, ako by tam naozaj boli. Informáciu priniesol portál Insidersport.

Apple Vision Pro
Apple Vision Pro – Zdroj: Apple

Fanúšikovia, ktorí sa nemôžu fyzicky zúčastniť domácich zápasov svojho obľúbeného klubu, sa vďaka tomu môžu vo virtuálnej realite preniesť takmer až na ihrisko. Sám prezident klubu, Florentino Pérez, potvrdil, že klub pracuje na myšlienke s názvom Infinite Santiago Bernabeu. Stalo sa tak na stretnutí akcionárov klubu len pred pár dňami.

Klub má milióny fanúšikov po celom svete, samozrejme veľa z nich je aj lokálnych, ktorí majú záujem o sledovanie domácich zápasov priamo na štadióne. Ale vzhľadom na to, že dopyt po permanentkách je oveľa vyšší ako klubový limit, pre všetkých určite nezostane. Práve takáto technologická inovácia by mohla byť zaujímavou alternatívou, aj keď, samozrejme, reálnemu osobnému zážitku sa to stále nevyrovná. No priblížiť sa môže veľmi blízko.

Záujem o lístky je vyšší ako ponuka

„Je to problém. Každý chce prísť na Santiago Bernabeu, a preto rokujeme s Applom o tom, že si budeme môcť nasadiť okuliare a sledovať zápas, ako keby ste boli na domácej pôde Realu Madrid,“ povedal Pérez.

Santiago Bernabeu
Santiago Bernabeu – Zdroj: Real Madrid

Štadión Santiago Bernabeu len nedávno prešiel rozsiahlou rekonštrukciou, ktorá stála takmer miliardu eur. Pribudla napríklad obrovská 360-stupňová obrazovka, veľký oceľový oblúk lemujúci vonkajšie strany štadióna a množstvo ďalších noviniek. Zvýšila sa tiež kapacita štadióna, a to z 81 na 84 tisíc divákov.

Po zvýšení tejto kapacity sa štadión stal tretím najväčším futbalovým štadiónom v Európe, hneď za Camp Nou (FC Barcelona) a legendárnym Wembley v Londýne. Aj napriek navýšeniu tejto kapacity je to stále málo a nepokryje to vysoký dopyt po domácich zápasoch.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Extrémne populárna služba Slovákov zvyšuje cenu. Deje sa tak prvýkrát od roku 2011

Autor: Peter

Zdražovaniu sa nevyhla ani streamovacia platforma Voyo, ktorá je na trhu od roku 2011. Paradoxom je, že pôvodná cena pri…

Nakupujete v týchto e-shopoch? Údaje z vašich obľúbených aplikácií končia v Číne

Autor: Peter

Veľké čínske spoločnosti majú zase raz problém s európskym GDPR. Konkrétne má ísť o nezákonný prenos údajov európskych používateľov do…

TikTok je v USA oficiálne zakázaný. Čo bude ďalej?

Autor: Peter

Spojené štáty zakázali aplikáciu TikTok z dôvodu obáv o národnú bezpečnosť. Problémová je čínska spoločnosť ByteDance, ktorá sociálnu sieť vlastní.…

Toto je najlepší poskytovateľ internetu na Slovensku. Líder vás zaručene prekvapí

Autor: Kristína Sudorová

Porovnanie fixných sietí je známe Život bez internetu si mnohí z nás už nevieme ani prestaviť. Tento užitočný výmysel modernej…

Sony ruší dôležité hry, jednu aj z najhodnotnejšej série. Bude však ešte horšie

Autor: Peter

Spoločnosť Sony zrušila dva neoznámené live-service projekty, ktoré vyvíjali herné štúdiá Bend Studio a Bluepoint Games. Tento krok potvrdil hovorca…

TOP filmy a seriály sveta zadarmo na 3 mesiace. Špeciálna akcia má len jeden háčik

Autor: Peter

Apple nie je len hardvérová spoločnosť a nevyrába len iPhony či MacBooky a ďalšiu elektroniku. Významne investuje aj do softvéru,…