Po obrovskom úspechu prichádza Lidl s bombou. Nakúpite tu o 70 % lacnejšie

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 3 min.

Po masívnom úspechu predvianočného výpredaja v pražských Letňanoch, kde sa pred hangárom tvorili dlhé rady nadšených zákazníkov, prichádza Lidl s prevratnou novinkou. V pražských Štěrboholoch otvára svoj prvý stály outletový obchod s rozlohou 1 700 štvorcových metrov, ktorý bude ponúkať výrazne zľavnený tovar počas celého roka, píše český portál Czech Crunch.

Nová predajňa sa zameriava predovšetkým na vybavenie a pomôcky do domácnosti, pričom potraviny zostávajú doménou klasických predajní. „Našim cieľom je vytvoriť stabilné predajné miesto pre tovar, ktorý musí uvoľniť priestor novým akciám v bežných predajniach,“ vysvetľuje Eliška Froschová Stehlíková, hovorkyňa spoločnosti Lidl.

Zákazníci sa môžu tešiť na pravidelne dopĺňaný sortiment so zľavami od 40 do 70 percent. Tovar sa bude obmieňať na týždennej báze, čo zaručí stály prísun nových príležitostí pre milovníkov výhodných nákupov. Predajňa privíta zákazníkov každý deň od deviatej hodiny ráno do ôsmej večer.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Lidl Outlet nie je novinkou

Inšpiráciu pre tento koncept čerpal Lidl zo zahraničia, kde podobné outletové predajne úspešne fungujú už dlhší čas. „Máme pozitívne skúsenosti z Maďarska, Portugalska či Španielska, kde sa tento formát predaja osvedčil,“ dodáva Froschová Stehlíková.

Nemecký reťazec, ktorý v Českej republike prevádzkuje už 319 klasických predajní, plánuje v prípade úspechu otvoriť ďalšie outletové predajne aj v iných českých mestách. Tento krok nie je prekvapivý, keďže prieskumy dlhodobo potvrdzujú, že českí zákazníci sú mimoriadne citliví na zľavy.

Podľa údajov agentúry NielsenIQ až 60 percent nákupov v obchodných reťazcoch realizujú zákazníci práve počas zľavových akcií.

Lidl, ktorý na český trh vstúpil v roku 2003, sa postupne vypracoval na pozíciu lídra v maloobchodnom predaji. V poslednom finančnom roku dosiahol tržby 88,6 miliardy korún s čistým ziskom 1,9 miliardy korún. Tento úspech dosiahol napriek počiatočným kontroverziám spojeným s nedovoleným výrubom stromov pri výstavbe prvých predajní.

Nový outletový koncept predstavuje ďalší míľnik v expanzii spoločnosti a reakciu na rastúci dopyt po zľavnenom tovare. Na rozdiel od decembrového výpredaja v Letňanoch, kde museli zákazníci čakať v dlhých radoch a vstup bol podmienený získaním nákupného vozíka, nová predajňa ponúkne komfortnejšie nakupovanie bez časového obmedzenia.

Obsahuje témy:

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Návrat, na aký čaká celý svet. Johnny Depp je veľmi blízko k novému filmu Piráti Karibiku

Autor: Erik Košťany

Bude Johnny Depp znovu v sérii Piráti Karibiku? Johnny Depp môže hlásiť svoj návrat k sérii Piráti Karibiku, ako hovori…

Doklady v mobile majú masívny úspech u Slovákov. Toto všetko ešte len prinesú

Autor: Tomáš

Digitalizácia, alebo proces prechodu z analógových formátov na formáty digitálne, prináša nové možnosti a efektívnosť do rôznych oblastí nášho života.…

AKTUÁLNE: Google na kolenách. Bude musieť predať Chrome aj Android

Autor: Kristína Sudorová

Pád digitálneho giganta Google je jednoznačne jedna z najväčších spoločností na svete, ktorá absolútne dominuje digitálnym trhom s prehliadačmi či…

Slováci ich milovali. Legendárne filmy s monštrami dostanú aj špičkový seriál

Autor: Erik Košťany

Pacific Rim dostane seriál Minulý rok sa rozšírila informácia o tom, že dvojica filmov Pacific Rim (u nás pri prvom…

Toto nie je ďalšia bezcenná „tech-hračka“. Prečo ho tisíce rodičov považujú za absolútnu revolúciu?

Autor: Kristína Sudorová

Toto nie je len ďalšia hračka pre bábätko V 21. storočí je život bez najnovších moderných vychytávok takmer nemožný. Na…

Škandál: Windows 11 sa aktualizuje na počítačoch, kde to zakázali

Autor: Peter

V posledných dňoch sa vo firemnom IT svete objavil problém, ktorý zamestnal nejedného správcu IT. Na firemných počítačoch spravovaných prostredníctvom…