Po obrovskom úspechu prichádza Lidl s bombou. Nakúpite tu o 70 % lacnejšie

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 3 min.

Po masívnom úspechu predvianočného výpredaja v pražských Letňanoch, kde sa pred hangárom tvorili dlhé rady nadšených zákazníkov, prichádza Lidl s prevratnou novinkou. V pražských Štěrboholoch otvára svoj prvý stály outletový obchod s rozlohou 1 700 štvorcových metrov, ktorý bude ponúkať výrazne zľavnený tovar počas celého roka, píše český portál Czech Crunch.

Nová predajňa sa zameriava predovšetkým na vybavenie a pomôcky do domácnosti, pričom potraviny zostávajú doménou klasických predajní. „Našim cieľom je vytvoriť stabilné predajné miesto pre tovar, ktorý musí uvoľniť priestor novým akciám v bežných predajniach,“ vysvetľuje Eliška Froschová Stehlíková, hovorkyňa spoločnosti Lidl.

Zákazníci sa môžu tešiť na pravidelne dopĺňaný sortiment so zľavami od 40 do 70 percent. Tovar sa bude obmieňať na týždennej báze, čo zaručí stály prísun nových príležitostí pre milovníkov výhodných nákupov. Predajňa privíta zákazníkov každý deň od deviatej hodiny ráno do ôsmej večer.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Lidl Outlet nie je novinkou

Inšpiráciu pre tento koncept čerpal Lidl zo zahraničia, kde podobné outletové predajne úspešne fungujú už dlhší čas. „Máme pozitívne skúsenosti z Maďarska, Portugalska či Španielska, kde sa tento formát predaja osvedčil,“ dodáva Froschová Stehlíková.

Nemecký reťazec, ktorý v Českej republike prevádzkuje už 319 klasických predajní, plánuje v prípade úspechu otvoriť ďalšie outletové predajne aj v iných českých mestách. Tento krok nie je prekvapivý, keďže prieskumy dlhodobo potvrdzujú, že českí zákazníci sú mimoriadne citliví na zľavy.

Podľa údajov agentúry NielsenIQ až 60 percent nákupov v obchodných reťazcoch realizujú zákazníci práve počas zľavových akcií.

Lidl, ktorý na český trh vstúpil v roku 2003, sa postupne vypracoval na pozíciu lídra v maloobchodnom predaji. V poslednom finančnom roku dosiahol tržby 88,6 miliardy korún s čistým ziskom 1,9 miliardy korún. Tento úspech dosiahol napriek počiatočným kontroverziám spojeným s nedovoleným výrubom stromov pri výstavbe prvých predajní.

Nový outletový koncept predstavuje ďalší míľnik v expanzii spoločnosti a reakciu na rastúci dopyt po zľavnenom tovare. Na rozdiel od decembrového výpredaja v Letňanoch, kde museli zákazníci čakať v dlhých radoch a vstup bol podmienený získaním nákupného vozíka, nová predajňa ponúkne komfortnejšie nakupovanie bez časového obmedzenia.

Obsahuje témy:

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Extrémne populárna služba Slovákov zvyšuje cenu. Deje sa tak prvýkrát od roku 2011

Autor: Peter

Zdražovaniu sa nevyhla ani streamovacia platforma Voyo, ktorá je na trhu od roku 2011. Paradoxom je, že pôvodná cena pri…

Nakupujete v týchto e-shopoch? Údaje z vašich obľúbených aplikácií končia v Číne

Autor: Peter

Veľké čínske spoločnosti majú zase raz problém s európskym GDPR. Konkrétne má ísť o nezákonný prenos údajov európskych používateľov do…

TikTok je v USA oficiálne zakázaný. Čo bude ďalej?

Autor: Peter

Spojené štáty zakázali aplikáciu TikTok z dôvodu obáv o národnú bezpečnosť. Problémová je čínska spoločnosť ByteDance, ktorá sociálnu sieť vlastní.…

Toto je najlepší poskytovateľ internetu na Slovensku. Líder vás zaručene prekvapí

Autor: Kristína Sudorová

Porovnanie fixných sietí je známe Život bez internetu si mnohí z nás už nevieme ani prestaviť. Tento užitočný výmysel modernej…

Sony ruší dôležité hry, jednu aj z najhodnotnejšej série. Bude však ešte horšie

Autor: Peter

Spoločnosť Sony zrušila dva neoznámené live-service projekty, ktoré vyvíjali herné štúdiá Bend Studio a Bluepoint Games. Tento krok potvrdil hovorca…

TOP filmy a seriály sveta zadarmo na 3 mesiace. Špeciálna akcia má len jeden háčik

Autor: Peter

Apple nie je len hardvérová spoločnosť a nevyrába len iPhony či MacBooky a ďalšiu elektroniku. Významne investuje aj do softvéru,…