Netflix takýto výsledok ešte nezažil. Druhá séria Squid Game pritiahla neskutočné množstvo ľudí

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Prekoná druhá séria Squid Game aktuálny rekord?

Streamovacia platforma Netflix zažíva obrovský úspech s druhou sériou populárneho seriálu Squid Game. Len za prvých 11 dní od uvedenia dosiahol seriál ohromujúcich 126,2 milióna zhliadnutí, čím stanovil nový rekord v histórii Netflixu. Upozornil na to portál Variety.

Druhá séria kultového juhokórejského seriálu zaznamenala fenomenálny štart s 68 miliónmi zhliadnutí počas prvých štyroch dní, čo predstavuje najúspešnejší televízny debut v histórii platformy. V nasledujúcom týždni pridala ďalších 58,2 milióna zhliadnutí, čím potvrdila svoj dominantný status.

Druhá séria sa okamžite po uvedení dostala medzi najsledovanejšie neanglické seriály na platforme a momentálne okupuje druhú priečku rebríčka. Pred ňou sa nachádza už len prvá séria Squid Game s 265,2 miliónmi zhliadnutí počas prvých 91 dní vysielania.

Očakáva sa, že druhá séria má reálnu šancu prekonať aj tento rekord, keďže jej zostáva ešte 80 dní na zhromažďovanie ďalších zhliadnutí. Fenomenálny úspech pokračovania navyše oživil záujem o prvú sériu, ktorá v sledovanom období zaznamenala 13,6 milióna nových zhliadnutí.

Úspech Squid Game sa prejavuje aj v celkovom rebríčku sledovanosti Netflixu, kde dominuje všetkým ostatným titulom bez ohľadu na jazyk či žáner. Tento juhokórejský fenomén tak opäť dokazuje, že kvalitný obsah dokáže prekonať jazykové bariéry a osloviť globálne publikum.

Ovplyvňuje budúcnost Netflixu

Zaujímavosťou je, že popularita druhej série pozitívne ovplyvňuje aj sledovanosť ďalších titulov na platforme. Medzi anglicky hovoriacimi seriálmi sa darí napríklad limitovanej sérii Missing You, ktorá vo svojich prvých piatich dňoch dosiahla 21,7 milióna zhliadnutí.

Predpokladá sa, že fenomenálny úspech Squid Game môže významne ovplyvniť budúcu produkčnú stratégiu Netflixu a ďalších streamovacích služieb. Ukazuje sa totiž, že investície do medzinárodného obsahu a originálnych príbehov sa môžu vyplatiť v podobe globálneho úspechu.

Druhá séria Squid Game tak nielen pokračuje v úspechu svojho predchodcu, ale stanovuje nové štandardy v oblasti streamovacej zábavy. S pokračujúcim záujmom divákov a zostávajúcim časom na zber ďalších zhliadnutí je pravdepodobné, že tento juhokórejský fenomén ešte nepovedal svoje posledné slovo.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Honor 400 Lite prináša tlačidlo, aké Android smartfóny ešte nemali

Autor: Kristína Sudorová

Za málo peňazí veľa muziky Čínsky výrobca Honor len minulý mesiac rozšíril svoje portfólio o nový smartfón - Honor 400 Lite.…

EÚ má nový zákaz elektroniky. Veľa zariadení nadobro skončí

Autor: Peter Steigauf

Nové limity EÚ spôsobia zákaz elektroniky Prichádzajú upravené pravidlá pre pohotovostný režim elektrických spotrebičov v EÚ. Podľa plánu únie pomôžu…

Kapitán Amerika 4 príde na milovanú službu Slovákov, máme presný dátum

Autor: Erik Košťany

Kapitán Amerika príde onedlho aj na Disney+ Aktualizácia 14.05.2025: Februárová marvelovka síce v kinách vody príliš nerozvírila, ale odkedy pribudol…

Samsung predstavil Galaxy S25 Edge, najtenší TOP mobil sveta. Má však dva problémy

Autor: Peter

Samsung predstavil svoj najnovší smartfón, ktorým cieli na náročných zákazníkov vyžadujúcich atraktívny dizajn a kvalitné spracovanie. Najnovší Galaxy S25 Edge…

AKTUÁLNE: O2 zaskočilo. Státisíce klientov si nájde fantastickú novinku

Autor: Peter

Operátor O2 prinesie pre svojich zákazníkov novú roamingovú ponuku, ktorá uľahčí cestovateľom život najmä mimo Európy. Zvýhodnené budú najmä dáta,…

Nová kauza: Androidy špehujú vaše fotky, takto vypnete kontroverznú funkciu

Autor: Peter Steigauf

Nové varovania pred citlivým obsahom Google začína oficiálne zavádzať novú funkciu v aplikácii Google Správy. Ide o varovania pred citlivým…