Netflix takýto výsledok ešte nezažil. Druhá séria Squid Game pritiahla neskutočné množstvo ľudí

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Prekoná druhá séria Squid Game aktuálny rekord?

Streamovacia platforma Netflix zažíva obrovský úspech s druhou sériou populárneho seriálu Squid Game. Len za prvých 11 dní od uvedenia dosiahol seriál ohromujúcich 126,2 milióna zhliadnutí, čím stanovil nový rekord v histórii Netflixu. Upozornil na to portál Variety.

Druhá séria kultového juhokórejského seriálu zaznamenala fenomenálny štart s 68 miliónmi zhliadnutí počas prvých štyroch dní, čo predstavuje najúspešnejší televízny debut v histórii platformy. V nasledujúcom týždni pridala ďalších 58,2 milióna zhliadnutí, čím potvrdila svoj dominantný status.

Druhá séria sa okamžite po uvedení dostala medzi najsledovanejšie neanglické seriály na platforme a momentálne okupuje druhú priečku rebríčka. Pred ňou sa nachádza už len prvá séria Squid Game s 265,2 miliónmi zhliadnutí počas prvých 91 dní vysielania.

Očakáva sa, že druhá séria má reálnu šancu prekonať aj tento rekord, keďže jej zostáva ešte 80 dní na zhromažďovanie ďalších zhliadnutí. Fenomenálny úspech pokračovania navyše oživil záujem o prvú sériu, ktorá v sledovanom období zaznamenala 13,6 milióna nových zhliadnutí.

Úspech Squid Game sa prejavuje aj v celkovom rebríčku sledovanosti Netflixu, kde dominuje všetkým ostatným titulom bez ohľadu na jazyk či žáner. Tento juhokórejský fenomén tak opäť dokazuje, že kvalitný obsah dokáže prekonať jazykové bariéry a osloviť globálne publikum.

Ovplyvňuje budúcnost Netflixu

Zaujímavosťou je, že popularita druhej série pozitívne ovplyvňuje aj sledovanosť ďalších titulov na platforme. Medzi anglicky hovoriacimi seriálmi sa darí napríklad limitovanej sérii Missing You, ktorá vo svojich prvých piatich dňoch dosiahla 21,7 milióna zhliadnutí.

Predpokladá sa, že fenomenálny úspech Squid Game môže významne ovplyvniť budúcu produkčnú stratégiu Netflixu a ďalších streamovacích služieb. Ukazuje sa totiž, že investície do medzinárodného obsahu a originálnych príbehov sa môžu vyplatiť v podobe globálneho úspechu.

Druhá séria Squid Game tak nielen pokračuje v úspechu svojho predchodcu, ale stanovuje nové štandardy v oblasti streamovacej zábavy. S pokračujúcim záujmom divákov a zostávajúcim časom na zber ďalších zhliadnutí je pravdepodobné, že tento juhokórejský fenomén ešte nepovedal svoje posledné slovo.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Extrémne populárna služba Slovákov zvyšuje cenu. Deje sa tak prvýkrát od roku 2011

Autor: Peter

Zdražovaniu sa nevyhla ani streamovacia platforma Voyo, ktorá je na trhu od roku 2011. Paradoxom je, že pôvodná cena pri…

Nakupujete v týchto e-shopoch? Údaje z vašich obľúbených aplikácií končia v Číne

Autor: Peter

Veľké čínske spoločnosti majú zase raz problém s európskym GDPR. Konkrétne má ísť o nezákonný prenos údajov európskych používateľov do…

TikTok je v USA oficiálne zakázaný. Čo bude ďalej?

Autor: Peter

Spojené štáty zakázali aplikáciu TikTok z dôvodu obáv o národnú bezpečnosť. Problémová je čínska spoločnosť ByteDance, ktorá sociálnu sieť vlastní.…

Toto je najlepší poskytovateľ internetu na Slovensku. Líder vás zaručene prekvapí

Autor: Kristína Sudorová

Porovnanie fixných sietí je známe Život bez internetu si mnohí z nás už nevieme ani prestaviť. Tento užitočný výmysel modernej…

Sony ruší dôležité hry, jednu aj z najhodnotnejšej série. Bude však ešte horšie

Autor: Peter

Spoločnosť Sony zrušila dva neoznámené live-service projekty, ktoré vyvíjali herné štúdiá Bend Studio a Bluepoint Games. Tento krok potvrdil hovorca…

TOP filmy a seriály sveta zadarmo na 3 mesiace. Špeciálna akcia má len jeden háčik

Autor: Peter

Apple nie je len hardvérová spoločnosť a nevyrába len iPhony či MacBooky a ďalšiu elektroniku. Významne investuje aj do softvéru,…