Nakupujete tu extrémne lacno. Obľúbený reťazec spúšťa na Slovensku e-shop

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Lacný e-shop prichádza na Slovensko

Významná správa pre slovenských spotrebiteľov prichádza od spoločnosti KiK, ktorá sa chystá spustiť svoj prvý e-shop na Slovensku. Po úspešnom štarte internetového obchodu v Českej republike na jeseň 2023 sa spoločnosť rozhodla rozšíriť svoje online aktivity aj na slovenský trh. Informuje o tom portál tvnoviny.sk.

Martin Šatný, konateľ KiKu pre Česko a Slovensko, potvrdil tieto plány, aj keď presný termín spustenia zatiaľ nie je stanovený. „Spustenie e-shopu je komplexný proces, ktorý si vyžaduje dôkladnú prípravu. Môžeme však potvrdiť, že slovenský e-shop je jednou z našich priorít, či už to bude v roku 2025 alebo neskôr,“ uviedol Šatný.

Konkurenčný reťazec Pepco, ktorý je momentálne lídrom na slovenskom trhu s diskontným tovarom, zatiaľ zostáva pri tradičnom predaji v kamenných predajniach. Hovorkyňa spoločnosti Barbara Berecz priznáva, že o e-shope uvažujú, ale v súčasnosti sa sústreďujú na vylepšovanie zákazníckej skúsenosti v existujúcich predajniach.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Ktorý reťazec je favoritom na slovenskom trhu?

Diskontný segment na Slovensku zaznamenáva v posledných rokoch výrazný rast. Čísla hovoria jasnou rečou – len v minulom roku dosiahlo Pepco zisk 16,25 milióna eur, Tedi 10,31 milióna eur a KiK 5 miliónov eur. Tieto výsledky potvrdzujú, že Slováci majú záujem o cenovo dostupný tovar rôzneho druhu, od oblečenia cez domáce potreby až po elektroniku a cukrovinky.

Slovenský maloobchodný trh čakajú v najbližšom období ďalšie zmeny. V roku 2025 sa chystá vstup nových hráčov – reťazcov Woolworth a Dealz. Nedávny príchod spoločnosti Action, ktorá už otvorila niekoľko predajní v rôznych slovenských mestách, taktiež svedčí o atraktivite slovenského trhu pre diskontné reťazce.

Rozhodnutie KiKu spustiť e-shop predstavuje významný míľnik v digitalizácii diskontného predaja na Slovensku. Pre zákazníkov to znamená možnosť pohodlného nakupovania z domova, širší výber tovaru a lepšiu dostupnosť produktov aj v lokalitách, kde sa nenachádzajú kamenné predajne.

Tento krok by mohol vyvolať reťazovú reakciu aj u ostatných diskontných predajcov. V súčasnej dobe, keď online nakupovanie zaznamenáva neustály rast, môže byť absencia e-shopu významnou konkurenčnou nevýhodou.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Návrat, na aký čaká celý svet. Johnny Depp je veľmi blízko k novému filmu Piráti Karibiku

Autor: Erik Košťany

Bude Johnny Depp znovu v sérii Piráti Karibiku? Johnny Depp môže hlásiť svoj návrat k sérii Piráti Karibiku, ako hovori…

Doklady v mobile majú masívny úspech u Slovákov. Toto všetko ešte len prinesú

Autor: Tomáš

Digitalizácia, alebo proces prechodu z analógových formátov na formáty digitálne, prináša nové možnosti a efektívnosť do rôznych oblastí nášho života.…

AKTUÁLNE: Google na kolenách. Bude musieť predať Chrome aj Android

Autor: Kristína Sudorová

Pád digitálneho giganta Google je jednoznačne jedna z najväčších spoločností na svete, ktorá absolútne dominuje digitálnym trhom s prehliadačmi či…

Slováci ich milovali. Legendárne filmy s monštrami dostanú aj špičkový seriál

Autor: Erik Košťany

Pacific Rim dostane seriál Minulý rok sa rozšírila informácia o tom, že dvojica filmov Pacific Rim (u nás pri prvom…

Toto nie je ďalšia bezcenná „tech-hračka“. Prečo ho tisíce rodičov považujú za absolútnu revolúciu?

Autor: Kristína Sudorová

Toto nie je len ďalšia hračka pre bábätko V 21. storočí je život bez najnovších moderných vychytávok takmer nemožný. Na…

Škandál: Windows 11 sa aktualizuje na počítačoch, kde to zakázali

Autor: Peter

V posledných dňoch sa vo firemnom IT svete objavil problém, ktorý zamestnal nejedného správcu IT. Na firemných počítačoch spravovaných prostredníctvom…