Markíza neverí vlastným očiam. Nový seriál má na krku šialený prepad

Autor: Erik Košťany Čítanie na 3 min.

Seriál na Markíze prepadol v sledovanosti

Televízia Markíza chcela svoj september odštartovať novým pokračovaním známych pondelkových dramatických seriálov. Hneď v prvý deň v mesiaci tak priniesla prvý diel nového projektu V zovretí. Ten nadväzuje na u divákov obľubované kriminálne až psychologické seriály Klamstvo, Zrada a Vina.

Tento raz sa televízia rozhodla, že si ešte viac poistí, aby seriál u divákov zabodoval. Pridali tak ešte väčšie množstvo hereckých hviezd a známych tvárí. Hlavným lákadlom sa pre divákov mala stať dvojica Ján Koleník a Tomáš Maštalír. Medzi ďalšími známymi menami sú napríklad Vladimír Kobielsky, Monika Hilmerová, Jana Kovalčíková, Zuzana Norisová, Sväťo Malachovský či Henrieta Mičkovicová.

V zovretí
Zdroj: TV Markíza

Viac známych hereckých tvári a úvod bez reklamy

Pre lepší záujem u divákov sa rozhodli pre podobný krok ako u predošlých seriálov. Rovnako ako pri štarte Klamstva, ani tu pilotnú epizódu neprerušili reklamou. Prvé epizódy Zrady a Viny prerušili iba jedným reklamným blokom namiesto štandardných dvoch.

Napriek týmto krokom však V Zovretí štartovalo najslabšie z uvedenej štvorice. Kým ostatné seriály mali vždy nad 30 % v obchodnej cieľovke – teda u divákov vo veku 14-56 rokov, nový projekt sa u tejto skupiny dostal iba na 29 % podiel. V prepočte to znamená, že si prvý diel pozrelo celkovo 452 tisíc divákov, ako informuje portál MediaBoom. Pritom úvodnú časť Klamstva videlo až 506-tisíc divákov, pri Zrade to bolo dokonca 589-tisíc a začiatok Viny sledovalo 496-tisíc divákov.

V zovretí | TV Markíza
Zdroj: TV Markíza

Za týždeň stratil viac ako 100 000 divákov

Markíza však bola s výsledkom spokojná, pretože stále ide v širšom vnímaní pri ich programoch o nadpriemer. Navyše tým viac ako dvojnásobne zvíťazili nad konkurenciou, pretože Ranč v tom istom čase dosahoval 13 % podiel na trhu. Šok však prišiel až po ďalšej epizóde, ktorá sa vysielala 8. septembra.

Seriál za týždeň stratil veľké množstvo divákov, pretože druhý diel si už zaplo iba 348-tisíc sledovateľov, teda o vyše stotisíc menej ako pilotný diel. Nemalý prepad zaznamenal aj v podieli na trhu, nakoľko tento týždeň sa dostal na úroveň iba 20,7 %.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Nokia je späť v hre, znovu vyrába mobily

Autor: Kristína Sudorová

Telefóny Nokie ožívajú, no nie pre masy Fínska Nokia, kedysi symbol éry mobilnej komunikácie a líder na svetovom trhu, sa…

Toto nie je vtip. Apple čistiaca handrička nie je kompatibilná s novými iPhonmi

Autor: Peter

Ako už býva zvykom, Apple v minulosti vzbudil pozornosť aj pri predstavení produktu, ktorým je obyčajná čistiaca handrička. Ide o…

Markíza neverí vlastným očiam. Nový seriál má na krku šialený prepad

Autor: Erik Košťany

Seriál na Markíze prepadol v sledovanosti Televízia Markíza chcela svoj september odštartovať novým pokračovaním známych pondelkových dramatických seriálov. Hneď v…

Asus má jesennú akciu. Prehľad zliav, bonusy pre členov + všetko podstatné

Autor: Peter

Asus predstavil zaujímavú jesennú ponuku, ktorá kombinuje zľavy na široké portfólio notebookov s pridanými výhodami pre členov vernostného programu. Kampaň…

Spotify prináša funkciu, na ktorú ľudia čakali celé roky. Pre všetkých ZADARMO

Autor: Kristína Sudorová

Bezstratový zvuk v Spotify Spotify konečne zavádza dlho avizovanú funkciu bezstratového zvuku, ktorá bola prvýkrát predstavená pod názvom HiFi už…

Brutálna NOVINKA na Slovensku. Veľký operátor spustil extrémne rýchly internet

Autor: Peter Hodal

Operátor UPC na trh uviedol internet s rýchlosťou 2,5 Gbit/s, čím otvára ďalšiu kapitolu v domácom broadband pripojení na Slovensku.…