Revolúcia od Apple už väčším prepadákom ani nemôže byť. Firma zmenila aj hlavné reklamy

Autor: Peter Čítanie na 3 min.

Umelá inteligencia je vo svete mimoriadne dôležitou témou a všetky technologické spoločnosti sa predbiehajú v tom, ktorá z nich prinesie najlepšie riešenie. Výnimkou nie je ani Apple, no zdá sa, že americkému gigantovi s Apple Inteligence doslova ušiel vlak.

Najnovšia séria iPhone 16 sa spolieha práve na Apple Inteligence, čo má byť ich najväčším predajným ťahákom. Avšak ide skôr o najväčší prepadák. V USA prišla funkcionalita neskoro a do Európy dorazila prakticky len teraz. Ďalším problémom je, že ani zďaleka nie je taká prepracovaná ako konkurenčné riešenia. 

Apple Inteligence zaostáva za konkurenciou

Zatiaľ čo napríklad Gemini rozumie a aj rozpráva slovensky, Apple Inteligence zatiaľ pozná len niekoľko svetových jazykov a funkcionality sú dosť obmedzené. Príchod najnovšieho iPhonu 16e sa tiež niesol v znamení umelej inteligencie, no situácia pre výrobcu nie je úplne ideálna. Spoločnosť dokonca už stihla vymeniť šéfa zodpovedného za toto odvetvie.

A problémy stále pokračujú. Stalo sa dokonca to, čo sa rozhodne nestáva často, vlastne sa to nestáva vôbec. Profil Basic Apple Guy na sociálnej sieti X upozornil na to, že americká spoločnosť teraz zmenila aj svoje hlavné vizuály. Dominantné postavenie veľkým písmom a úplne na vrchu mal doteraz slogan Hello Apple Inteligence. To sa teraz zmenilo na Built for Apple Inteligence. A písmo sa tiež zmenšilo.

Spoločnosť teraz musí čeliť následkom

Toto je jasný dôkaz toho, že spoločnosť si uvedomuje svoje zlyhanie a za svojou verziou umelej inteligencie úplne nestojí, skôr sa za ňu hanbí. Pozdravenie AI teraz nahradil slogan, ktorý hovorí, že zariadenie bolo len „navrhnuté“ pre umelú inteligenciu. To vlastne znamená, že ju v sebe vôbec nemusí mať, len je na ňu pripravené.

Apple vizual
Zdroj: Basic Apple Guy / X

Táto zmena prišla len nedávno, dôvodov môže byť viacero. Napríklad aj súdne spory, ktoré s Apple vedú nespokojní používatelia. Hovoria, že v najnovších iPhonoch nie sú také funkcie, ktoré spoločnosť inzeruje v reklamách. Reklamy tak podľa nich zavádzajú.

Reakciou Applu bolo to, že svoje reklamy zmazala, respektíve zmenila. Namiesto toho, aby sa problém vyriešil v jeho jadre, má teraz Apple plné ruky práce s tým, že musí čeliť jeho následkom.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Majú státisíce stiahnutí na Slovensku. Tieto populárne aplikácie vás špehujú

Autor: Tomáš

Pri inštalácii aplikácií do vášho smartfónu ste si možno už všimli, že vývojári si od vás žiadajú rôzne povolenia. Väčšinou…

Zlá správa pre iPhony Slovákov, nová aktualizácia vás brutálne naštve

Autor: Peter Steigauf

Vydali najnovšiu verziu operačného systému iOS 18.4.1. Nová aktualizácia od Apple vždy spôsobí záujem miliónov používateľov a rovnako aj teraz…

Populárny seriál z 80. rokov dostane novú verziu. Režisérom ani nemohol byť lepší človek

Autor: Erik Košťany

Režisér Top Gunu chystá remake Miami Vice Spoločnosť Universal Pictures chystá remake Miami Vice, populárneho akčného detektívneho seriálu z 80.…

Nový radar s umelou inteligenciou vytrestá priestupok, ktorý robíte za volantom zrejme aj vy

Autor: Peter Steigauf

AI nahrádza policajtov, motoristi zúria Vodičom robia poriadne vrásky na čele: Nové radary si posvietia na priestupky, u ktorých by…

Slávna hra Slovákov nasadila odpornú taktiku, po zaplatení získali hráči masívnu výhodu

Autor: Erik Košťany

EA Sports FC 25 s Premium Pass Hráčov tento postup nahneval už pri tituloch ako Warzone či Fortnite, teraz neslávny…

Zabudnite na útoky hackerov. Android 16 príde s revolučnou funkciou

Autor: Peter

Operačný systém Android sa každým rokom zlepšuje. Aktuálne najnovšou verziou je Android 15, no už teraz sa dozvedáme novinky ohľadom…