Netflix takýto výsledok ešte nezažil. Druhá séria Squid Game pritiahla neskutočné množstvo ľudí

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Prekoná druhá séria Squid Game aktuálny rekord?

Streamovacia platforma Netflix zažíva obrovský úspech s druhou sériou populárneho seriálu Squid Game. Len za prvých 11 dní od uvedenia dosiahol seriál ohromujúcich 126,2 milióna zhliadnutí, čím stanovil nový rekord v histórii Netflixu. Upozornil na to portál Variety.

Druhá séria kultového juhokórejského seriálu zaznamenala fenomenálny štart s 68 miliónmi zhliadnutí počas prvých štyroch dní, čo predstavuje najúspešnejší televízny debut v histórii platformy. V nasledujúcom týždni pridala ďalších 58,2 milióna zhliadnutí, čím potvrdila svoj dominantný status.

Druhá séria sa okamžite po uvedení dostala medzi najsledovanejšie neanglické seriály na platforme a momentálne okupuje druhú priečku rebríčka. Pred ňou sa nachádza už len prvá séria Squid Game s 265,2 miliónmi zhliadnutí počas prvých 91 dní vysielania.

Očakáva sa, že druhá séria má reálnu šancu prekonať aj tento rekord, keďže jej zostáva ešte 80 dní na zhromažďovanie ďalších zhliadnutí. Fenomenálny úspech pokračovania navyše oživil záujem o prvú sériu, ktorá v sledovanom období zaznamenala 13,6 milióna nových zhliadnutí.

Úspech Squid Game sa prejavuje aj v celkovom rebríčku sledovanosti Netflixu, kde dominuje všetkým ostatným titulom bez ohľadu na jazyk či žáner. Tento juhokórejský fenomén tak opäť dokazuje, že kvalitný obsah dokáže prekonať jazykové bariéry a osloviť globálne publikum.

Ovplyvňuje budúcnost Netflixu

Zaujímavosťou je, že popularita druhej série pozitívne ovplyvňuje aj sledovanosť ďalších titulov na platforme. Medzi anglicky hovoriacimi seriálmi sa darí napríklad limitovanej sérii Missing You, ktorá vo svojich prvých piatich dňoch dosiahla 21,7 milióna zhliadnutí.

Predpokladá sa, že fenomenálny úspech Squid Game môže významne ovplyvniť budúcu produkčnú stratégiu Netflixu a ďalších streamovacích služieb. Ukazuje sa totiž, že investície do medzinárodného obsahu a originálnych príbehov sa môžu vyplatiť v podobe globálneho úspechu.

Druhá séria Squid Game tak nielen pokračuje v úspechu svojho predchodcu, ale stanovuje nové štandardy v oblasti streamovacej zábavy. S pokračujúcim záujmom divákov a zostávajúcim časom na zber ďalších zhliadnutí je pravdepodobné, že tento juhokórejský fenomén ešte nepovedal svoje posledné slovo.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

8 iluzionistov proti svetovej kriminálnej sieti, je tu trailer na očakávaných tretích Podfukárov

Autor: Erik Košťany

Trailer na film Podfukári 3 Spoločnosť Lionsgate priniesla po dlhom čakaní fanúšikov prvý oficiálny trailer na film Podfukári 3. Oficiálny…

Očakávana akčná herná bomba nikdy nedorazí. Gigant bez milosti všetko ruší

Autor: Erik Košťany

EA ruší ďalší Titanfall Obrovská herná spoločnosť Electronic Arts čelí ďalšiumu veľkému prepúšťaniu. Odliv zamestancov spôsobil, že museli zrušiť pripravovanú…

Majú státisíce stiahnutí na Slovensku. Tieto populárne aplikácie vás špehujú

Autor: Tomáš

Pri inštalácii aplikácií do vášho smartfónu ste si možno už všimli, že vývojári si od vás žiadajú rôzne povolenia. Väčšinou…

Zlá správa pre iPhony Slovákov, nová aktualizácia vás brutálne naštve

Autor: Peter Steigauf

Vydali najnovšiu verziu operačného systému iOS 18.4.1. Nová aktualizácia od Apple vždy spôsobí záujem miliónov používateľov a rovnako aj teraz…

Populárny seriál z 80. rokov dostane novú verziu. Režisérom ani nemohol byť lepší človek

Autor: Erik Košťany

Režisér Top Gunu chystá remake Miami Vice Spoločnosť Universal Pictures chystá remake Miami Vice, populárneho akčného detektívneho seriálu z 80.…

Nový radar s umelou inteligenciou vytrestá priestupok, ktorý robíte za volantom zrejme aj vy

Autor: Peter Steigauf

AI nahrádza policajtov, motoristi zúria Vodičom robia poriadne vrásky na čele: Nové radary si posvietia na priestupky, u ktorých by…