Nakupujete tu extrémne lacno. Obľúbený reťazec spúšťa na Slovensku e-shop

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Lacný e-shop prichádza na Slovensko

Významná správa pre slovenských spotrebiteľov prichádza od spoločnosti KiK, ktorá sa chystá spustiť svoj prvý e-shop na Slovensku. Po úspešnom štarte internetového obchodu v Českej republike na jeseň 2023 sa spoločnosť rozhodla rozšíriť svoje online aktivity aj na slovenský trh. Informuje o tom portál tvnoviny.sk.

Martin Šatný, konateľ KiKu pre Česko a Slovensko, potvrdil tieto plány, aj keď presný termín spustenia zatiaľ nie je stanovený. „Spustenie e-shopu je komplexný proces, ktorý si vyžaduje dôkladnú prípravu. Môžeme však potvrdiť, že slovenský e-shop je jednou z našich priorít, či už to bude v roku 2025 alebo neskôr,“ uviedol Šatný.

Konkurenčný reťazec Pepco, ktorý je momentálne lídrom na slovenskom trhu s diskontným tovarom, zatiaľ zostáva pri tradičnom predaji v kamenných predajniach. Hovorkyňa spoločnosti Barbara Berecz priznáva, že o e-shope uvažujú, ale v súčasnosti sa sústreďujú na vylepšovanie zákazníckej skúsenosti v existujúcich predajniach.

Zdroj: Pixabay.com/StockSnap

Ktorý reťazec je favoritom na slovenskom trhu?

Diskontný segment na Slovensku zaznamenáva v posledných rokoch výrazný rast. Čísla hovoria jasnou rečou – len v minulom roku dosiahlo Pepco zisk 16,25 milióna eur, Tedi 10,31 milióna eur a KiK 5 miliónov eur. Tieto výsledky potvrdzujú, že Slováci majú záujem o cenovo dostupný tovar rôzneho druhu, od oblečenia cez domáce potreby až po elektroniku a cukrovinky.

Slovenský maloobchodný trh čakajú v najbližšom období ďalšie zmeny. V roku 2025 sa chystá vstup nových hráčov – reťazcov Woolworth a Dealz. Nedávny príchod spoločnosti Action, ktorá už otvorila niekoľko predajní v rôznych slovenských mestách, taktiež svedčí o atraktivite slovenského trhu pre diskontné reťazce.

Rozhodnutie KiKu spustiť e-shop predstavuje významný míľnik v digitalizácii diskontného predaja na Slovensku. Pre zákazníkov to znamená možnosť pohodlného nakupovania z domova, širší výber tovaru a lepšiu dostupnosť produktov aj v lokalitách, kde sa nenachádzajú kamenné predajne.

Tento krok by mohol vyvolať reťazovú reakciu aj u ostatných diskontných predajcov. V súčasnej dobe, keď online nakupovanie zaznamenáva neustály rast, môže byť absencia e-shopu významnou konkurenčnou nevýhodou.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Internet si po 20 rokoch všimol bizarnosť pri najlegendárnejšej antipirátskej kampani

Autor: Peter

Pred 20 rokmi sa fráza "Ty by si auto neukradol" stala symbolom jedného z najikonickejších protikopírovacích posolstiev. Prostredníctvom dramatickej reklamy,…

Na túto funkciu v Androide už nepotrebujete ďalšiu apku, dostal ju priamo Chrome

Autor: Peter

Dnešné smartfóny totho dokážu naozaj veľa. Už dávno to nie je len o telefonovaní a esemeskovaní. Denno-denne nás navigujú do…

Zapojte sa do súťaže a vyhrajte nadupaný Honor 400 Lite

Autor: Redakcia

Či už ste profesionálny fotograf, športový nadšenec alebo niekto, kto si váži každý okamih s blízkymi – smartfón HONOR 400…

Operátori, traste sa. Prichádza neobmedzený paušál za 13 € od šokujúceho hráča

Autor: Peter Steigauf

Gigant zo sveta financií naruší telekomunikačný trh Revolut prinesie do konca roka na trh nový neobmedzený paušál. Prvotná ponuka bude…

Film ČERNÁK je online. Pribudol na milovanú službu Slovákov

Autor: Erik Košťany

Film Černák pribudol online Aktualizácia 30.04.2025: Film Černák bol v slovenských kinách po troch mesiacoch neuveriteľným hitom. Jeho zárobky prekonali…

Tichý spúšťač, hlásia vedci: Toto bežné vyšetrenie Slovákov môže viesť k rakovine

Autor: Tomáš

Počítačová tomografia je vyšetrovacia metóda, ktorá pomocou röntgenového žiarenia umožňuje zobrazenie vnútra ľudského tela. Metóda sa využíva najmä pri diagnostike…